E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Kā nosūtīt sūtījumus



Lai izmantotu biznesa klientu priekšrocības un papildu pakalpojumus, pirms nosūtīšanas reģistrējiet sūtījumu mūsu e-pašapkalpošanās vidē. Pēc sūtījuma reģistrēšanas, izdrukājiet adrešu karti un uzlīmējiet uz sūtījuma iepakojuma.

Reģistrējot sūtījumu pakomātā, tiks piemērotas privātpersonām paredzētās cenas un noteikumi, piemēram, Jūs nevarēsiet izmantot vienu skapīti vairākiem sūtījumiem, kā arī nevarēsiet izvēlēties tikai biznesa klientiem paredzētos papildu pakalpojumus.
 
Pakomāta darbības demo versija
 
  • Ja pirms Jūsu sūtījuma nosūtīšanas vai izņemšanas vēlaties apskatīties pakomāta darbības demonstrācijas materiālu,
Pēc tam, kad esat reģistrējis sūtījumu e-pašapkalpošanās vidē sistēmā, nogādājiet to jums tuvākajā pakomātā un nosūtiet. Jūs kā biznesa klients varat izmantot vienu skapīti vairākiem sūtījumiem.
  • Uz ekrāna izvēlieties „Biznesa klients”
  • Izvēlieties saņēmēja valsti
  • Noskenējiet adrešu kartē doto svītrkodu
  • Izvēlieties atbilstošu skapīti
  • Ievietojiet sūtījumu skapītī, aizveriet durvis un apstipriniet, nospiežot pogu „Apstiprināt”
  • Ja vēlaties, izdrukājiet kvīti.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424