E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Kāpēc preces būtu jāuzglabā mūsu noliktavā?

Ja preču izsūtīšanai izmantojat mūsu palīdzību, ir vērts apsvērt iespēju izmantot mūsu piedāvātos uzglabāšanas pakalpojumus. Ja nepieciešams, varam uzņemties piegādes procesa lielāko daļu - no brīža, kad prece nonāk noliktavā, līdz brīdim, kad tā tiek piegādāta galīgajam lietotājam. Pasūtījuma izpildē netiek tērēts laiks uzglabāšanas un transporta pakalpojumu sniedzēju kopīgā darba organizēšanai, un viss process notiek ātrāk un saskaņotāk.
Mēs izmantojam uzglabāšanas pakalpojumu pārvaldīšanas jaunāko programmnodrošinājumu, kas ļauj piedāvāt labu pakalpojumu un padarīt darba procesus efektīvākus. Mums ļoti reti rodas bieži izplatītas, ar uzglabāšanu saistītas problēmas, piemēram, nepietiekams preču daudzums, nepareizi nokomplektēti vai adresēti sūtījumi, nepareizi pieņemtas un sistēmā ievadītas preces.

Izmantojot mūsu piedāvāto uzglabāšanas pakalpojumu, Jums nebūs patstāvīgi jānodarbojas ar krājumiem noliktavā. Jums tikai jānosūta pieprasījums, un mēs sniegsim Jums informāciju par preču atlikumiem noliktavā. Mūsu e-apkalpošanā iespējams saņemt precīzu pārskatu par to, kas un kad tika nosūtīts no noliktavas.
 

Līguma noslēgšana

Sniedzot uzglabāšanas pakalpojumus, mēs vadāmies pēc Jūsu vajadzībām, tāpēc pakalpojumam nav standarta noteikumu vai cenu lapas. Lai noskaidrotu Jūsu vajadzības un panāktu vienošanos par pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem, vērsieties pie sava klientu menedžera vai sazinieties ar mums pa e-pastu info@omniva.lv vai pa tālruni 27042424.
Sazinieties ar mums un mēs sagatavosim piedāvājumu tieši Jums

Priekšrocības:

  • Pakalpojums ir ātrs un elastīgs, jo gan uzglabāšanas, gan kurjera pakalpojumus sniedz viens un tas pats piegādātājs.
  • Komplektācijas un transporta apjomu vienota plānošana nodrošina vienmērīgāku slodzi, kas, savukārt, nozīmē īsāku pārvadāšanas termiņu.
  • Administrēšanas un saziņas izdevumi arī samazinās, jo informācijas apmaiņa par kurjerpakalpojumiem un uzglabāšanas pakalpojumiem tiek īstenota pa vienu un to pašu kanālu.
  • Problēmas tiek atrisinātas ātrāk un efektīvāk, jo pakalpojumus sniedz viens piegādātājs.
  • Samazinās ar personālu saistīto problēmu apjoms un komunālo izdevumu summa.
  • Izmantojot mūsu risinājumu, samazinās izdevumu summa par visu procesu.
  • Jūs varat veltīt uzmanību pārdošanai un jauniem projektiem.
  • Gadījumos, kad periodiski palielinās apjomi, mēs vienmēr varēsim atrast papildu darbaspēku ēkā.
  • Ja nepieciešams, var pasūtīt papildu pakalpojumus - etiķešu uzlīmēšanu uz precēm, instrukciju pievienošanu, komplektēšanu utt.
Kā darbojas uzglabāšanas pakalpojums ikdienā?
 


Papildus informācija par uzglabāšanas pakalpojumu
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424