E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Preces nosūtīšana klientam no e-veikala

Ar mūsu palīdzību Jūs varat ātri un ērti piegādāt savas preces klientiem. Mēs aizvedīsim pasūtījumus no Jūsu e-veikala vai kataloga preču pārdošanas uzņēmuma tieši tur, kur vēlēsies Jūsu klienti - ar kurjeru uz mājām vai uz pakomātu.
  • Sūtījumi ar pēcapmaksu
    Jūs varat maksimāli vienkāršot saviem klientiem lēmumu pieņemšanu par preču iegādi, sniedzot viņiem iespēju preces saņemšanas laikā veikt apmaksu. Ja Jūs nosūtiet preci ar pēcapmaksu, klients var to apmaksāt saņemšanas laikā.
  • Atgriešana
    Sniedziet klientam iespēju nepieciešamības gadījumā atgriezt preci bez maksas. Atgriešana ir ierasts attālinātās tirdzniecības elements - padariet to maksimāli ērtu saviem klientiem.
  • Uzglabāšanas pakalpojums
    Koncentrējieties uz savu pamatdarbību, ļaujiet mums nodarboties ar preču komplektēšanu un nosūtīšanu. Izmantojot mūsu uzglabāšanas pakalpojumu, Jūs varēsiet ietaupīt gan laiku, gan naudu.
Lai izmantotu mūsu pakalpojumus, noslēdziet sadarbības līgumu. Lai rastu Jums piemērotāko risinājumu, vērsieties pie sava klientu menedžera.
  • Sūtījuma nosūtīšana klientam ar kurjeru

    Pasūtiet kurjeru, kurš piegādās sūtījumu Jūsu klientam par izdevīgāku cenu, nekā parasta kurjerpakalpojuma cena. Jūsu klients var pasūtīt preci kā uz mājām, tā arī uz darbu. Mēs piegādājam pasta sūtījumus uz visām adresēm Latvijā, nav ģeogrāfisku ierobežojumu.

    Mēs iepriekš sazvanāmies ar saņēmēju un vienojamies par piemērotu piegādes dienu un laiku. Ja kurjeram neizdodas sastapt saņēmēju kurjers atstās klienta pastkastītē paziņojumu papīra formātā.

    Ja vēlaties sniegt klientam iespēju apmaksāt preci saņemšanas laikā, izvēlieties sūtīšanu ar pēcapmaksu. Sūtot trauslus priekšmetus, izvēlieties papildpakalpojumu: saudzīga apiešanās ar sūtījumu. Tāpat iepazīstieties arī ar citiem papildpakalpojumiem.



    Lai veiktu sūtījuma nosūtīšanu ar kurjeru, Jūs varat izsaukt kurjeru pēc sūtījuma.
     

     

  • Sūtījuma nosūtīšana klientam ar pakomāta starpniecību

    Ja klients var paņemt sūtījumu kādā no ielākajām Latvijas apdzīvotajām vietām cauru diennakti, nosūtiet klienta sūtījumu uz pakomātu. Pakomāti izvietoti ļaužu pilnās vietās uz ielas, tiem vienmēr ir iespējams piekļūt. Ssūtījumi, kas nosūtīti līdz iztukšošanai vakarā, nonāk savā galamērķī nākamajā dienā visā Latvijā!

    Ja vēlaties sniegt klientam iespēju apmaksāt preci saņemšanas laikā, izvēlieties sūtīšanu ar pēcapmaksu. Sūtot trauslus priekšmetus, izvēlieties papildpakalpojumu: saudzīga apiešanās ar sūtījumu. Tāpat iepazīstieties arī ar citiem papildpakalpojumiem.



    Sūtījumu var nosūtīt uz pakomātu no pakomāta, vai ar kurjeru.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424