E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
E-veikals tavam klientam sniedz brīvību - viņš var iepirkties tieši sev ērtā laikā un vietā. Sniedz savam klientam brīvību arī saņemt sūtījumu tieši viņam ērtā laikā - pakomātā.

Ja vēlies nodrošināt savam klientam iespēju saņemt e-veikalā pasūtītās preces pakomātā, informē par to mūs vai nu šajā lapā, vai ar sava klientu apkalpošanas speciālista starpniecību.
Pakomāta priekšrocības
 
    • Klientam ērtākais un izdevīgākais preču saņemšanas veids.
    • Pircējs saņem savu preci jebkurā diennakts laikā - uz ielas izvietotos pakomātus var lietot 24 stundas diennaktī.
    • Tava klienta rīcībā ir pakomāti, kas izvietoti biežāk apmeklētajās vietās.
    • Vari pasūtīt arī dažādus papildu risinājumus, sākot ar reklāmu un mārketingu, un beidzot ar uzglabāšanu un muitas pakalpojumiem.
Lai pasūtītu papildu risinājumus, sazinies ar savu klientu apkalpošanas speciālistu, un mēs kopā radīsim risinājumus, kas būs piemēroti tieši tavām vajadzībām.

Gatavie risinājumi


Mēs esam izveidojuši risinājumus izplatītākajām e-veikalu platformām, kas ļauj pievienot iespēju nosūtīt preci uz pakomātu. Ja tavs e-veikals izmanto kādu no šīm platformām, tad vienkārši noslēdz ar mums līgumu.
   
  • Joomla Virtuemart
  • OpenCart
  • Prestashop
  • Woocommerce
  • Wordpress
  • VirtueMart2
  • Magento
  • Pipfrog


Modulim «Magento» kā papildiespēju esam radījuši iznirstošo izvēlni, no kuras var izvēlēties pasta nodaļas nosaukumu, un iespēju nosūtīt datus uz mūsu elektroniskās apkalpošanas vidi.

Modulim «Pipfrog» kā papildiespēju esam radījuši iznirstošo izvēlni un piegādes izvēles iespēju iepirkumu grozā, kā arī iespēju nosūtīt datus uz mūsu elektroniskās apkalpošanas vidi. Lai nodotu datus uz elektroniskās apkalpošanas vidi, sazinies ar savu klientu apkalpošanas speciālistu.

Saskarnes integrācija



Gadījumā, ja tavs e-veikals izmanto kādu citu platformu, lai pievienotu iespēju pasūtīt preci uz pakomātu, tev ir nepieciešams programmēšanas pakalpojums. Tu vari integrēt sava e-veikala saskarni mūsu pakalpojumā, izmantojot interneta pakalpojumu XML/SOAP, kas ļauj veikt datu apmaiņu XML formātā.
 
Iespējas, kuras varēsi lietot pēc saskarnes integrēšanas:
 
  • Pakomātu un pasta nodaļu saraksta pieprasījums
  • Iepriekšējas informācijas par sūtījumiem nosūtīšana uz mūsu elektroniskās apkalpošanas vidi
  • Sūtījumu adrešu karšu pieprasījums
  • Pieprasījums par sūtījuma statusu
 
Sūtījuma iepriekšēja apstiprināšana

Sūtījuma iepriekšējā apstiprināšana nozīmē, ka, lai sūtījumu nogādātu pakomātā, tev pašam ir jāveic sūtījuma apstiprināšana elektroniskās apkalpošanas vidē. Importētie sūtījumi parādās izvēlnes punktā "Nepiegādātie sūtījumi". Tur ir jāveic sūtījuma apstiprināšana, ja nepieciešams, tu vari arī mainīt sūtījuma datus. Pēc sūtījuma apstiprināšanas vari izdrukāt adrešu karti un pavadzīmi.
 
GALĪGAIS PASŪTĪJUMS

Galīgais pasūtījums nozīmē, ka viss notiek automātiski - sūtījuma datu paziņošana, adrešu karšu pieprasījums un statusa atgriešana.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424