Pircēji no e-veikaliem sagaida aizvien ērtākus pakalpojumus
Pircēji Skandināvijā, Lielbritānijā un Vācijā vairs nespētu iedomāties situāciju, ka iegādātās preces nevarētu atgriezt vai apmainīt. Pircēji vēlas garantiju un drošību, līdz ar to izvēlas iepirkties e-veikalos, kur atgriezt sūtījumu tirgotājam ir ne tikai vienkārši, bet arī ērti. Eiropā ir plaši izplatīta tendence, ka pircējs iegādājās dažāda izmēra apģērbus un aksesuārus, lai tos mājās pielaikotu un paturētu sev vēlamos, bet pārējo atgrieztu tirgotājam atpakaļ. Iespējams, tirgotājam šis atgriešanas process ir papildus pienākums, taču, piedāvājot saviem pircējiem ērtu atgriešanas iespēju, e-veikalam ir potenciāls piesaistīt daudz lielāku pircēju skaitu, kas turklāt pēc veiksmīgas pieredzes kļūst lojāls.
Aptaujas dati liecina, ka Latvijā 27% pircēju, kuri ir veikuši pirkumu interneta veikalos pēdējā pusgada laikā, ir bijis nepaciešams atgriezt savu pirkumu tirgotājam. Visbiežākie atgriešanas iemesli ir saistīti ar to, ka neapmierina saņemtās preces kvalitāte, prece ir brāķēta vai arī neatbilst gaidītajam, piemēram, neatbilstošs izmērs.
Sekojot līdzi tirgus tendencēm, Omniva attīsta arī sūtījumu atgriešanas pakalpojumu. Šobrīd lielākoties tiek nodrošināta iespēja 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas Omniva pakomātā to atgriezt tirgotājam, izmantojot jebkuru no 116 Omniva pakomātiem visā Latvijā. Papildus tam, praktizējam pakalpojumu pielāgot arī biznesa klientu individuālajām vēlmēm, paredzot citus – garākus – atgriešanas termiņus.
Tāpat esam vienkāršojuši arī pašu atgriešanas procesa pakalpojumu, piedāvājot nosūtīt atgriešanas kodu caur Omniva sistēmu tiešu uz pircēja telefona numuru vai e-pastu bez nepieciešamības ievadīt papildu datus. Tādējādi atgriešanas process gala patērētājam ir pavisam vienkāršs, jo saņemto atgriešanas kodu var ievadīt jebkurā pakomātā, tas izdrukās adrešu karti, ar kuru preci varēs atgriezts tirgotājam. Piemēram, pasaulē plaši pazīstamais apģērbu zīmols ASOS jau šobrīd Latvijā veiksmīgi nodrošina ērtu sūtījumu atgriešanu tieši caur Omniva pakomātiem.
Tomēr preču atgriešana nav nepieciešama tikai tikko iegādātiem produktiem. Ir arī preces, kas jānosūta garantijas servisiem vai arī jānodrošina to maiņa, lai pircējs varētu bojātās preces vietā saņemt jaunu. Tāpat ir tirgotāji, kas piedāvājumā iekļauj pakalpojumu - iespēju nomainīt vecās versijas produktu pret jaunās versijas modeli. Arī šādu pakalpojumu piedāvājumam Omniva ir izdevīgs partneris, jo ātri un ērti ļauj sasniegt gala patērētājus reģionos un mazpilsētās.
Omniva sadarbības partneris ir arī SIA Lattelecom, kam tiek nodrošināts bojāto iekārtu apmaiņas pakalpojums, izmantojot Omniva pakomātus. SIA Lattelecom PPUD Darbības efektivitātes nodaļas vadītājs Normunds Melnieks skaidro: “Iepriekš Lattelecom klienti bojātās ierīces nesa uz Lattelecom veikaliem. Šobrīd Lattelecom klientiem sadarbībā ar Omniva pakomātiem ir palielināts bojāto iekārtu nomaiņas vietu skaits, klienti, saņemot savu jauno iekārtu, savu veco iekārtu var uzreiz atgriezt Lattelecom ar pakomāta palīdzību.”
Jaunumu saraksts
-
06.02.2020Lai atvieglotu Jūsu ikdienas darbu un palīdzētu optimizēt laiku, kas tiek pavadīts, kārtojot maksājumus, Omniva piedāvā ērtu risinājumu – Omniva Checkout norēķinu sistēmu e-veikaliem. Izmantojot Omniva Checkout, Jums ir iespēja piedāvāt saviem klientiem galvenos tiešsaistes maksājumu un piegādes risinājumus.
-
04.12.2019
-
29.10.2019
-
05.04.2019
-
06.09.2018
-
04.09.2018Pircēji Skandināvijā, Lielbritānijā un Vācijā vairs nespētu iedomāties situāciju, ka iegādātās preces nevarētu atgriezt vai apmainīt. Pircēji vēlas garantiju un drošību, līdz ar to izvēlas iepirkties e-veikalos, kur atgriezt sūtījumu tirgotājam ir ne tikai vienkārši, bet arī ērti.
-
25.05.2018Daudzi uzņēmēji jau noteikti ir domājuši vai pat mēģinājuši paplašināt biznesu arī aiz savas valsts robežām, un vislabākā vieta savas darbības sākotnējai izvēršanai neapšaubāmi ir kaimiņvalstis. Kā neuzkāpt uz paša nomesta grābekļa? Izlasi Omniva ieteikumus, kas būtu jāņem vērā, paplašinot uzņēmējdarbību Baltijā!
-
16.05.2018
-
12.03.2018E – rēķinu centrs sadarbībā ar HansaWorld līdz 2018. gada 30 jūnijam piedāvā lielisku iespēju, izmantot HansaWorld pakalpojumu – Standart ERP.
-
01.02.2018
-
10.04.2017
-
20.03.2017Novērtē Omniva
-
08.03.2017Ādažu T/C Supernetto pakomāts tiek pārvietots
-
21.12.2016Pasteidzies! Nenokavē savu iespēju nosūtīt Ziemassvētku paciņu!
-
09.12.2016Plānojiet savus sūtījumus laicīgi.
-
07.12.2016Uzzini dažus noderīgus padomus kā plānot sūtījumus pirmssvētku laikā.
-
23.11.2016Uzzini, kur uzstādīti 30 jaunie pakomāti, (Pilsēta / Adrese).
-
17.11.2016Kurjerpiegādes - sūtījumu piegādes un sūtījumu paņemšana no klienta (Valsts svētku dienā) 18. novembrī nebūs pieejamas.
-
09.11.2016Esi pirmais un laimē kādu no 300 Royal Canin iepakojumiem savam mājas mīlulim.
-
04.11.2016Informējam, ka satiksmes apgrūtinājumu dēļ, šodien paciņu piegādes varētu nedaudz aizkavēties.
-
02.11.2016Aktuāla informācija par pakomātu paplašināšanās darbu noslēgumu ciklu.
-
26.10.2016Turpmāk, ierasto 80 skapīšu vietā, šo pakomātu kapacitāte būs 149 skapīši!
-
25.10.2016Diviem pakomātiem (Jelgavā un Bauskā) tiks palielināta skapišu kapacitāte!
-
21.10.2016Jaunos pakomātus izvietosim Valdeķu ielā (Ziepniekkalnā) un Arēna Rīga rajonā (Grostonas ielā).
-
20.10.2016Šodien (20.10.) veiksim divu Salaspilī un Ādažos esošu pakomātu uzlabošanas darbus, tiem tiks pievienoti papildus skapīšu nodalījum!
-
19.10.2016Lasi vairāk, lai uzzinātu kur...
-
18.10.2016Uzņēmums Omniva turpina izplesties, šodien tiks uzstādīti 5 jauni pakomāti!
-
17.10.2016Šodien, (17.10.) palielinam kapacitāti Olimpijas un Ķekavas nov. A7 Rimi pakomātam! Jaunu uzstādām pie T/C Lība (Ķekavā)
-
13.10.2016
-
15.09.2016Apjomi tikai augs...
-
29.08.2016Iepazīsties ar programmu un reģistrējies jau tagad.
-
23.08.2016Vienota Baltija, vienoti sūtījumi.
-
26.05.2016Mums ir labākais risinājums šaj vasarai...
-
23.05.2016Šajā laika posmā nebūs pieejamas dažas no sistēmas darbības funkcijām.
-
01.05.2016Igaunijas Tirdzniecības Kamera Latvijā ir pirmā Igaunijas uzņēmumu un investoru apvienība, kas ir izveidota ārpus Igaunijas robežām.
-
27.04.2016Lai atvieglotu ideju par konkurenci loģistikā, uzņēmums Omniva piedāvās izmantot savu jau nostabilizēto pakomātu tīklu kā "portālu" starp partneriem un potenciālajiem klientiem visā Baltijā.
-
18.04.2016Tagad ar Omnivu piegādes vēl ātrākas!
-
12.04.2016Septiņi jauni pakomāti Igaunijā tiks uzstādīti jau līdz š.g. maija beigām.
-
30.03.2016
-
01.03.2016Marts - iespēja uzslavēt mūsu labos darbus!
-
25.02.2016Aizpildiet anketu un saīsiniet sev ceļu līdz tuvākajam pakomātam!
-
18.02.2016Omniva.lv tagad ērti lietojama arī no viedtālruņa vai planšetes, lai kur jūs atrastos.
-
03.02.2016Lielākais pieaugums reģistrēts starptautisko pakalpojumu ieņēmumos, ko veicināja 11% pieaugums paku sūtījumos Baltijas valstīs.
-
13.11.2015Lai padarītu mūsu e-apkalpošanas vidi ērtāk lietojamu, esam veikuši svarīgus sistēmas uzlabojumus.
Noderīga informācija
Noderīga informācija
Klientu atbalsta centrs
P. 8:00 - 20:00
O. 8:00 - 20:00
T. 8:00 - 20:00
C. 8:00 - 20:00
Pk. 8:00 - 20:00
Se. 9:00 - 17:00
Sv. 9:00 – 17:00
Tālr.: +371 27042424
E-pasts: [email protected]