Tev ir jautājums par savu TEMU sūtījumu? Ieskaties šeit!
Jautājums: Es pasūtīju paciņu no TEMU. Kur tā ir un kad tiks piegādāta?
Atbilde: Pirms sazinies ar Omniva Klientu atbalsta centru par TEMU sūtījumu, aicinām pārbaudīt sūtījuma statusu mana.omniva.lv, vai sūtījums jau ir ienācis mūsu noliktavā:
-
Ja sūtījums atrodas Omniva noliktavā un nav piegādāts pakomātā Temu noteiktā piegādes termiņa laikā, lūdzam sazināties ar Omniva klientu atbalsta centru;
-
Ja sūtījums nav ieradies Omniva noliktavā, tad aicinām sazināties ar TEMU.
Jautājums: Sūtījuma izsekošana uzrāda, ka sūtījums atgriežas nosūtītājam. Ko darīt?
Atbilde: Ja sūtījums vairs neatrodas Omniva noliktavā, bet ir jau atgriezts nosūtītājam, lūdzu sazinies ar TEMU klientu atbalsta komandu.
Jautājums: TEMU reģistrēšanās lapā mans tālruņa numurs ir norādīts nepareizi. Ko darīt?
Atbilde: Ja neizdodas telefona numuru TEMU profilā nomainīt pašu spēkiem, lūdzam vērsties, pie TEMU klientu atbalsta komandas, lai risinātu problēmu.
Jautājums: No TEMU saņēmu ziņu, ka sūtījums ir ievietots pakomātā, taču sms no Omniva neesmu saņēmis. Ko darīt?
Atbilde:
-
Lūdzu pārliecinies, vai Tavā Temu profilā telefona numurs ir norādīts pareizi. Ja nē, lūgums atsūtīt e-pastu uz info@omniva.lv ar ekrānšāviņu (screenshotu) no Temu ar saviem un pasūtījuma datiem, kā arī sūtījuma numuru un pareizo telefona numuru. Ja sūtījums vēl atradīsies piegādes pakomātā, pēc saņēmēja datu verificēšanas, saņēmēja telefona numurs šim sūtījumam tiks labots un tiks izsūtīta jauna sms.
-
Lai ar turpmākajiem TEMU sūtījumiem nebūtu šādu problēmu, lūgums labot savu telefona numuru arī savā TEMU profilā.
Jautājums: Saņēmu ziņu, ka pienācis TEMU sūtījums, taču tas ir nosūtīts uz nepareizo pakomātu. Kā man rīkoties?
Atbilde:
-
Aicinām pārliecināties, vai TEMU profilā saņēmēja adrese ir norādīta pareizi, precīzi un bez saīsinājumiem (Iela, mājas numurs, pilsēta, novads, pasta indekss, valsts – LV).
-
Sūtījums tiek nogādāts vistuvākajā pakomātā, ņemot vērā TEMU sistēmā norādīto adresi. Ja adrese nav norādīta korekti, tad sūtījums var tikt ievietots citā pakomātā.
-
Ja sūtījums ir nogādāts nepareizā pakomātā neprecīzi norādītas adreses dēļ, Ir iespējams veikt sūtījuma pārsūtīšanu, kas ir maksas pakalpojums, sazinoties ar klientu atbalsta centru.
-
Ja adrese norādīta neprecīzi, aicinām veikt korekcijas savā TEMU profila informācijā.
Jautājums: Esmu gatavs samaksāt, lai mans sūtījums tiktu piegādāts vēlreiz. Ko darīt?
Atbilde: Aicinām vērsties pie TEMU un veikt pasūtījumu no jauna.
Jaunumu saraksts
-
04.11.2024Informējam par plānotajām brīvdienām un Omniva darba grafiku gada nogalē.
-
04.11.2024Informējam par plānotajām brīvdienām un Omniva darba grafiku gaidāmajos svētkos.
-
01.11.20242.novembrī pakomāts nebūs pieejams no 11:00 līdz 16:00
-
04.10.2024“Omniva” sadarbībā ar Bērnu slimnīcu un Bērnu slimnīcas fondu īsteno akciju “Sūti drosmi ar Omniva”
-
18.09.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa atklājis lielāko un modernāko loģistikas centru Baltijas valstīs.
-
03.09.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa 2024. gada pirmajā pusgadā Latvijā piegādājis par 12% vairāk sūtījumu nekā 2023.gadā (kopumā piegādāti 4,5 miljoni sūtījumu), kā arī par 4% palielinājis ieņēmumus, tiem sasniedzot 10,6 miljonus eiro.
-
29.07.2024Izmaiņas Omniva Grupas vadības komandā
-
25.07.2024Omniva informē, ka pēdējās nedēļas laikā ievērojami aktivizējušies krāpnieki, kuri izmanto dažādas shēmas, kas vērstas uz klientu datu un finanšu informācijas izkrāpšanu.
-
24.07.2024Sniedzam atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par TEMU sūtījumu piegādi ar Omniva.
-
21.06.2024Uzmanies! Parādījies jauns krāpniecības veids.
-
17.06.2024Tagad ikviens var no pakomāta nosūtīt sūtījumu uz 237 galamērķiem visā pasaulē.
-
13.06.2024Informācija par mūsu darba laikiem svētkos
-
11.06.2024Omniva Grupa noslēgusi jaunā Kauņas loģistikas centra būvniecības pirmo kārtu.
-
02.05.2024Nesen veikta Omniva aptauja liecina, ka sūtījumu saņemšana Baltijas valstīs kļūst aizvien izplatītāka.
-
26.04.2024Aktuālā informācija par mūsu darba laiku svētku laikā
-
17.04.2024Prieka pilns pavasaris
-
12.04.2024Izmaiņas stāsies spēkā no 2024.gada 10.maija
-
08.04.2024Kopš Omniva darbības Latvijā uzsākšanas pagājuši vienpadsmit gadu – pirmais pakomāts tika atklāts 2013. gada pavasarī.
-
04.04.2024Omniva aicina pārskatīt savus skapjus, izšķirojot liekās, taču vēl noderīgās un labā kvalitātē esošās lietas, un tās par simbolisku samaksu pārdot citiem vai ziedot labdarībai.
-
22.03.2024Aktuālā informācija par mūsu darba laiku svētku laikā
-
22.03.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa nācis klajā ar būtiskiem pašapkalpošanās vides Mana Omniva uzlabojumiem.
-
29.02.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Latvijā 2023. gadā turpinājis izaugsmi un investīcijas savā infrastruktūras attīstībā.
-
15.01.2024Saistībā ar rekonstrukcijas darbiem no 16.01. līdz 23.06.2024. nebūs pieejams Rīgas Mīlgrāvja RIMI pakomāts.
-
18.12.2023Piektdiena, 22. decembris, ir pēdējā diena sūtījumu nodošanai pakomātos.
-
31.10.2023Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu par 4% ir pieaudzis to Latvijas iedzīvotāju skaits, kuri ikdienā mēdz saņemt un nosūtīt paciņas.
-
25.10.2023Investējot vairāk nekā pusmiljonu eiro jaunā šķirošanas infrastruktūrā Omniva Latvija par 30% ir kāpinājusi savu sūtījumu šķirošanas kapacitāti.
-
13.10.2023No pirmdienas, 16. oktobra, spēkā stājas jaunie Omniva starptautiskie sūtījumu pakalpojumi.
-
12.10.2023Vairāk nekā 90% Latvijas iedzīvotāju, iepērkoties e-komercijas interneta vietnēs, kā sev vēlamāko piegādes veidu izvēlas pakomātus.
-
29.09.2023Ekonomiskās nedrošības un pieaugošu cenu laikā daudz domājam par veidiem, kā ietaupīt.
-
31.08.2023“Omniva” grupas pārdošanas ieņēmumi pirmajā pusgadā auguši par 5%, bet sūtījumu ieņēmumi - par 11%.
-
21.08.2023Pirmdien, 21. augustā "Omniva" grupas valdes locekļa un komercdarbības vadītāja amatā ir stājies Gusts Muzikants.
-
01.08.2023Informējam, ka no šī gada septembra stāsies spēkā jauni pakomātu apkalpošanas laiki. Aicinām iepazīties ar zemāk esošo informāciju.
Noderīga informācija
Noderīga informācija
Privāto Klientu atbalsta centrs
- P.-Pk. 08.00 - 19.00
- Se. 9:00 - 17:00
- Tālr. +371 27042424
- E-pasts: [email protected]