Omniva risinājumi biznesam aptver visu pārdošanas procesu – sākot no brīža, kad Jūsu klients veic pirkuma apmaksu, turpinot ar sūtījuma sagatavošanu un iepakošanu un beidzot ar veiksmīgu piegādi un apmierinātu klientu. E-norēķinu risinājums Omniva Checkout nodrošinās lielisku iepirkšanās pieredzi Jūsu klientiem.


Kas ir Omniva Checkout?


Omniva Checkout ir vienots norēķinu un piegādes risinājums; tā galvenā funkcija ir nodrošināt lielisku iepirkšanās pieredzi Jūsu e-veikalā. Mūsu biznesa klienti visvairāk novērtē iespēju vienlaicīgi pieslēgt savam e-veikalam gan norēķinu, gan piegādes funkciju, saņemot izcilu apkalpošanas servisu tepat Latvijā.


Jūsu ieguvumi

ĒRTI
  • 1 līgums
  • 1 partneris
  • 1 konts
EFEKTĪVI
 
  • Viegla e-tirdzniecības uzsākšana
  • Nav jāslēdz līgumi ar vairākām bankām un piegādes pakalpojuma sniedzējiem
  • Automātiska sūtījumu ģenerēšana ar Omniva
  • Bez fiksētām ikmēneša un reģistrācijas maksām
  • Drošs un intuitīvs e-norēķinu risinājums
ELASTĪGI
  • Maksājumu un piegādes risinājums vienuviet
  • Iespēja apkalpot visu banku klientus
  • Automatizēta uzskaite, ērts pārskats
  • Papildu pakalpojumi (automātiska naudas atgriešana, apmaksas saites)
  • Izcils klientu serviss tepat Latvijā
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424