Sūtījuma pāradresācija
Iekšzemes sūtījumus (sūtījumus vienas valsts teritorijas ietvaros) var pāradresēt bez maksas, pirms tie nonāk mūsu šķirošanas centrā. To var izdarīt tikai saņēmējs, izmantojot e-pastā nosūtīto saiti vai pievienojoties e-pakalpojumam.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka par sūtījuma pāradresāciju uz kurjera piegādes kanālu tiek piemērota maksa, saskaņā ar cenrādi.
Ja sūtījums jau ir sašķirots, to vairāk nevar pāradresēt caur e-pakalpojumu. Šādā gadījumā ir jāaizpilda Sūtījuma pāradresācijas forma vai jāsazinās ar mūsu klientu atbalsta centru. Pēc šķirošanas par jebkuru novirzīšanu tiks piemērota maksa saskaņā ar cenrādi.
Iesakām norādīt vēlamās sūtījumu saņemšanas vietas, izmantojot e-pakalpojumu.
Mans sūtījums nav piegādāts
Ja neesi saņēmis savu sūtījumu:
- Pārbaudi, vai sūtījums joprojām nav ceļā saskaņā ar mūsu iekšzemes un starptautisko sūtījumu piegādes laikiem.
- Izseko savu sūtījumu šeit , lai noskaidrotu, kur tas atrodas.
Ja piegādes termiņš ir pagājis un sūtījums nav piegādāts vai nav zināms, kad sūtījums tiks piegādāts:
- Ja esi sūtītājs, aizpildi Statusa pieprasījuma veidlapu biznesa klientam vai privātam klientam.
- Ja esi saņēmējs, sazinies ar sūtītāju, lai izsekotu sūtījumu.
Kā iepakot sūtījumu?
Neatradi meklēto?
Populārākās pamācības
Kā nosūtīt sūtījumus izmantojot pakomātu?
Kā iepakot sūtījumu?
Kā izsekot savu sūtījumu?
Pakomāts neizdrukāja adrešu karti.
Joprojām ir jautājumi?
Ja joprojām vēl ir neskaidrības, vai nepieciešama papildus informācija, mūsu komanda labprāt palīdzēs!