E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kā pārbaudīt sūtījuma atrašanās vietu?
Ievadot sūtījuma numuru Omniva sūtījumu meklētājā, Jūs varēsiet iepazīties ar sūtījuma izsekošanas informāciju. Sūtījumu meklētājs ir atrodams šeit.

Kā rīkoties, ja norādīts nepareizs sūtījuma saņēmēja telefona numurs vai pakomāts?
Sūtījuma nosūtītājam telefoniski jāsazinās ar Omniva, zvanot uz +371 27042424 no tā paša telefona numura, no kura noformēts sūtījums, vai rakstot uz [email protected] no tā paša e-pasta, kas sūtījuma datos norādīts kā nosūtītājs. Lūdziet klientu atbalsta speciālistiem samainīt saņēmēja telefona numuru vai arī par papildus maksu pārsūtīt uz pareizo saņēmēja pakomātu.

Kā rīkoties, ja sūtījums ir izsūtīts, bet vēl nav piegādāts?
Lūdzam Jūs pārbaudīt sūtījuma piegādes laikus, kas katrai pilsētai un valstij ir atšķirīgi. Ar piegādes laikiem varat iepazīties šeit. Ja tomēr sūtījums kavējas, lūdzu sazinieties ar Omniva.

Kā rīkoties, ja sūtījums ir pazudis vai bojāts?
Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti". Pieteikums jāiesniedz ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.

Cik liels ir atlīdzinājuma apmērs, ja sūtījums pazūd vai tiek bojāts?
Omniva maksimālā atbildība par pakomātā nozaudētām vai bojātām precēm ir 50,00 EUR, bet ne lielākā apmērā par faktisko zaudējumu summu. Tāpat tiks atlīdzināti arī sūtīšanas izdevumi, ja tos apmaksājis nosūtītājs vai saņēmējs.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424