E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kādos gadījumos var atgriezt sūtījumu?
Sūtījumu var atgriezt, izmantojot pakomātu tad, ja saņemtajā īsziņā kodā ar durvju kodu tika norādīts arī atgriešanas kods. Izmantojot šo atgriešanas kodu, saņēmējs var atgriezt sūtījumu nosūtītājam bez maksas.

Kā notiek sūtījumu atgriešana, ja esat saņēmuši no Omniva sešu ciparu atgriešanas kodu?
Ar droši iepakotu sūtījumu, ko vēlaties atgriezt, dodieties uz pakomātu, un uz ekrāna izvēlieties „Sūtījuma atgriešana”. Ievadiet atgriešanas kodu un sekojiet līdzi tālākām norādēm uz pakomāta ekrāna.

Kā notiek sūtījumu atgriešana, ja esat saņēmuši no Omniva vai Omniva sadarbības partnera (piem. ASOS, TET) sūtījuma atgriešanas kodu (piem. CEXXXXXXXXEE)?
Ar droši iepakotu sūtījumu, ko vēlaties atgriezt, dodieties uz pakomātu un uz ekrāna izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu” un ievadiet iepriekš saņemto sūtījuma numuru, ar kuru atgriezt sūtījumu, un sekojiet līdzi tālākām norādēm uz pakomāta ekrāna.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424