E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kur var noformēt sūtījumu? 
 
Sūtījumus visērtāk var noformēt mājas lapā mana.omniva.lv, kā arī tos iespējams noformēt arī pie Omniva pakomāta, sekojot līdzi norādēm pakomāta ekrānā.
 
Kā nosūtīt sūtījumu pie pakomāta?
 
Ja formējiet sūtījumu pie pakomāta:
 
1. Uz pakomāta ekrāna izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu” un spiediet “Sākt nosūtīšanu šeit”;
2. izvēlieties skapīša izmēru un valsti, uz kuru vēlaties nosūtīt (Baltijā);
3. Izvēlamies piegādes veidu – kurjera piegāde vai pakomāta piegāde;
  a. Izvēloties kurjera piegādi, ievadiet prasītos saņēmēja datus;
  b. Izvēloties pakomāta piegādi, norādīt saņēmēja pakomātu un telefona numuru, kā arī savu telefona numuru;
4. Pēc datu ievades, pārbaudiet datus un spiediet “Pāriet uz apmaksu”;
5. Veiciet apmaksu maksājuma karšu terminālī zem ekrāna;
6. Pēc apmaksas, uzlīmējat izdrukāto adrešu karti uz sūtījuma un spiediet “Apstiprināt”;
7. Ielieciet sūtījumu atvērtajā skapītī un aizveriet to;
8. izvēlieties “Izdrukāt kvīti” (čeku) vai nosūtiet to uz e-pastu.
 
Ja sūtījumu iepriekš noformējāt Omniva mājas lapā:
 
1. Pie pakomāta izvēlieties “Nosūtīt Sūtījumu” un spiediet "Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti";
2. Ja adrešu karti neesat izdrukājis iepriekš, Ievadiet CEXXXXXXXXEE kodu, kuru saņēmāt īsziņā/e-pastā, lai izdrukātu adrešu karti;
3. Uzlīmējat adrešu karti un ievietojat sūtījumu skapītī;
4. Pēc ievietošanas obligāti aizveram skapīti!
 
Kā rīkoties, ja pakomāts neizdrukā adrešu karti?
Gadījumā, ja pie pakomāta neizdrukājas adrešu karte (uzlīme) un esat pārliecinājies, ka adrešu karte nav izdrukājusies novēloti, kā arī nav pielipusi pie adrešu karšu printera, tas liecina, ka pakomātā ir beidzies uzlīmju papīrs, un kurjers to tuvākajā laikā nomainīs. Skapītī droši var ievietot arī sūtījumu bez adrešu kartes, jo sistēmā automātiski saglabājas Jūsu norādītie dati, un kurjers, apkalpojot pakomātu, uzlīmēs adrešu karti.

Kā sūtījumu ievietot pakomātā?
Ar sagatavoto sūtījumu dodieties uz tuvāko pakomātu un pakomāta ekrānā izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu”. “Nosūtīt sūtījumu – ar iepriekš sagatavotu adrešu karti” un sekojiet tālākām norādēm.
 
Vai vienā skapītī var ievietot vairākus sūtījumus?
Privāts klients vienā nodalījumā horizontālā vai vertikālā pozīcijā  var ievietot vienu sūtījumu. Biznesa klients vienā nodalījumā vienlaikus var ievietot vairākus sūtījumus, noskenējot katru adrešu karti atsevišķi.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424