E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kā es varu saņemt sūtījumu pakomātā?
Tiklīdz sūtījums tiks ievietots pakomātā, paziņojums par to īsziņas un/vai e-pasta veidā tiks nosūtīts saņēmējam uz telefona numuru. Sms un/vai e-pastā tiks norādīts durvju atvēršanas kods, kas sastāv no 6 cipariem. Esot pie pakomāta ir jāizvēlas izvēlne "Saņemt" un jāievada 6 ciparu kods. Ja vēlaties izmēģināt pakomāta darbību, lūdzu spiediet uz šīs saites: https://www.omniva.lv/pakalpojum/demo/

Vai sūtījuma saņemšanai pakomātā man ir jābūt līdzi personu apliecinošam dokumentam?
Nē! Lai saņemtu sūtījumu, jānorāda īsziņā un/vai e-pasta ziņojumā saņemtais sešciparu durvju kods.

Vai es varu iegādāties preces internetā un saņemt tās pakomātā?
Ja interneta veikals ir noslēdzis sadarbības līgumu ar uzņēmumu Omniva, sūtījumus ir iespējams saņemt Omniva pakomātos. Ja interneta veikala mājaslapā nav pasūtījuma iespējas, tad varat mums ieteikt šo interneta veikalu Omniva mājaslapā. Mēs sazināsimies ar interneta veikalu un izteiksim tam sadarbības piedāvājumu.

Vai es varu saņemt sūtījumus no www.aliexpress.com Omniva pakomātā?
Šobrīd Omniva un Aliexpress ir noslēguši sadarbības līgumu, kura rezultātā daļa sūtījumi tiek piegādāti uz Omniva pakomātiem. Pakomāts, uz kuru sūtījums tiek nosūtīts, tiek piemeklēts pēc pircēja norādītās adreses veicot pirkumu www.aliexpress.com.
Lai saņemtu AliExpress sūtījumu Omniva pakomātā, aicinām izvēlēties “AliExpress Standart Shipping” piegādes veidu. Atgādinām, ka, sūtījuma vērtībai pārsniedzot 22 EUR, ir jāmaksā pievienotās vērtības nodoklis. Līdz ar to, sūtījumus, kuru norādītā vērtība pārsniedz 22 Eur, diemžēl, pagaidām nav iespējams piegādāt Omniva pakomātos.
 
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424