E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kur var noformēt sūtījumu?

Sūtījumus visērtāk var noformēt mājas lapā mana.omniva.lv, kā arī tos iespējams noformēt arī pie Omniva pakomāta, sekojot līdzi norādēm pakomāta ekrānā.

Kā nosūtīt sūtījumu pie JAUNĀ tipa pakomāta?

Ja formējiet sūtījumu pie pakomāta:

1. Uz pakomāta ekrāna izvēlaties “Nosūtīt sūtījumu” un spiežat “Sākt nosūtīšanu šeit”;
2. Izvēlaties skapīša izmēru un valsti, uz kuru vēlaties nosūtīt (Baltijā);
3. Izvēlamies piegādes veidu – kurjera piegāde vai pakomāta piegāde;
  a. Izvēloties kurjera piegādi, ievadiet prasītos saņēmēja datus;
  b. Izvēloties pakomāta piegādi, norādīt saņēmēja pakomātu un telefona numuru, kā arī savu telefona numuru;
4. Pēc datu ievades, pārbaudiet datus un spiežat “Pāriet uz apmaksu”;
5. Veiciet apmaksu maksājuma karšu terminālī zem ekrāna;
6. Pēc apmaksas, uzlīmējat izdrukāto adrešu karti uz sūtījuma un spiežat “Apstiprināt”;
7. Ielieciet sūtījumu atvērtajā skapītī un aizveriet to;
8. Izvēlaties “Izdrukāt kvīti” (čeku) vai nosūtiet to uz e-pastu.

Ja sūtījumu iepriekš noformējāt Omniva mājas lapā:

1. Pie pakomāta izvēlaties “Nosūtīt Sūtījumu” un spiežat "Sūtījums ar iepriekš sagatavotu adrešu karti";
2. Ja adrešu karti neesat izdrukājis iepriekš, Ievadiet CEXXXXXXXXEE kodu, kuru saņēmāt īsziņā/e-pastā, lai izdrukātu adrešu karti;
3. Uzlīmējat adrešu karti un ievietojat sūtījumu skapītī;
4. Pēc ievietošanas obligāti aizveram skapīti!

Kā nosūtīt sūtījumu pie VECĀ tipa pakomāta?

Ja formējiet sūtījumu pie pakomāta:

1. Uzspiežat uz pakomāta ekrāna, lai aktivizētu to;
2. Spiežat “Nosūtīt” un izvēlaties valsti, uz kuru vēlaties nosūtīt (Baltijā);
3. Izvēlaties piegādes veidu – kurjera piegāde vai pakomāta piegāde;
4. Izvēlaties skapīša izmēru;
  a. Izvēloties kurjera piegādi, ievadiet prasītos saņēmēja datus;
  b. Izvēloties pakomāta piegādi, norādīt saņēmēja pakomātu un telefona numuru, kā arī savu telefona numuru;
5. Pēc datu ievades, pārbaudiet datus un spiežat “Apstiprināt”;
6. Lai veiktu maksājumu spiežat “Tālāk”;
7. Veiciet apmaksu maksājuma karšu terminālī;
8. Uzlīmējat Adrešu karti uz sūtījuma un spiežat “Tālāk”;
9. Noskenējiet sūtījuma adrešu karti, ievietojat sūtījumu atvērtajā skapītī un aizverat to;
10. Izvēlaties “Izdrukāt kvīti” (čeku).

Ja sūtījumu iepriekš noformējāt Omniva mājas lapā:

1. Uzspiežat uz pakomāta ekrāna, lai aktivizētu to;
2. Ja adrešu karti neesat izdrukājis iepriekš, spiežat “Privāts klients” un ievadiet CEXXXXXXXXEE kodu, kuru saņēmāt īsziņā/e-pastā, lai izdrukātu adrešu karti;
2. Uzlīmējat adrešu karti un spiežat “Tālāk”;
3. Noskenējiet sūtījuma adrešu karti un ievietojat sūtījumu atvērtajā skapītī un aizveram to;
4. Spiežat “Apstiprināt” un izvēlaties “Izdrukāt kvīti” (čeku).

Kā rīkoties, ja pakomāts neizdrukā adrešu karti?
Gadījumā, ja pie pakomāta neizdrukājas adrešu karte (uzlīme) un esat pārliecinājies, ka adrešu karte nav izdrukājusies novēloti, kā arī nav pielipusi pie adrešu karšu printera, tas liecina, ka pakomātā ir beidzies uzlīmju papīrs, un kurjers to tuvākajā laikā nomainīs. Skapītī droši var ievietot arī sūtījumu bez adrešu kartes, jo sistēmā automātiski saglabājas Jūsu norādītie dati, un kurjers, apkalpojot pakomātu, uzlīmēs adrešu karti.

Vai vienā skapītī var ievietot vairākus sūtījumus?
Privātpersonas vienā skapītī var ievietot tikai vienu sūtījumu. Biznesa klienti, kuri ir noslēguši sadarbības līgumu, nosūtot sūtījumus, vienā skapītī var ievietot vairākus sūtījumus.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424