E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.
Kādas ir iepakošanas prasības?
Klientiem vienmēr ir rūpīgi jāseko līdzi sūtījumu pareizai un rūpīgai iepakošanai, lai nodrošinātu to drošu transportēšanu. Visdrošākie iepakojumi ir kartona kastes un polsterētās aploksnes. Sūtījumu iepakojums nedrīkst būt atvērts. Ar preču iepakošanas norādījumiem varat iepazīties šeit

Kur jāuzlīmē adrešu karte?
Adrešu karte ir jāuzlīmē uz sūtījuma augšējās malas. Lai sūtījumu varētu pēc iespējas precīzāk un ātrāk apstrādāt, adrešu karte nedrīkst būt bojāta vai uzlīmēta uz vairākām sūtījuma malām.

Kā droši iepakot trauslu sūtījumu?
Iepakojiet sūtījumu tā, lai iepakojums būtu cieši noslēgts un transportēšanas laikā no sūtījuma nekas nevarētu izkrist. Ja pārvadājamās preces ir trauslas, piemēram, stikls, keramika, elektroierīces, vai tie ir priekšmeti, kurus var viegli salauzt un ar kuriem jārīkojas ļoti uzmanīgi, sūtījuma noformēšanas brīdī jāiegādājas papildu pakalpojums "Trausls", lai nodrošinātu īpašu rūpību pret sūtījumu tā apstrādes un transportēšanas laikā.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424