Ko darīt, ja piegādes brīdī Jūs konstatējāt, ka sūtījums ir sabojāts?
Sūtījuma piegādes brīdī ir ļoti svarīgi savlaicīgi konstatēt sūtījuma bojājumus. Ir uzmanīgi jāatver bojātais sūtījums un jāapskatās, vai nav bojāts tās saturs. Ja nav, tad šis fakts ir jādokumentē kopā ar personu, kas veic sūtījuma piegādi Jums.
Pēc tam, aicinām Jūs septiņu dienu laikā atsūtīt mums pretenziju, bet ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Par katru sabojāto sūtījumu ir jāiesniedz atsevišķs iesniegums.
Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija
šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti", vai vērsties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā.
Ko darīt, ja pēc sūtījuma saņemšanas Jūs konstatējāt, ka prece ir sabojāta?
Pie pirmās izdevības paziņojiet mums par bojāto preci.
Ja sūtījums ir aizkavējies, bojāts vai nozaudēts, aicinām Jūs septiņu dienu laikā atsūtīt mums pretenziju, bet ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Par katru sabojāto sūtījumu ir jāiesniedz atsevišķs iesniegums.
Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija
šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti", vai vērsties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā.