E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Ja sūtījums nozaudēts vai bojāts

Ko darīt, ja sūtījums nav nonācis galamērķī?

Ja Jums sūtītais sūtījums ir ticis nozaudēts, Jums jāiesniedz pretenzija šeit,  aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti".
Par katru sūtījumu jāiesniedz atsevišķs iesniegums.

Rakstveida iesniegumam pievienojiet kvīti/čeku/bankas izdruku par sūtījuma nosūtīšanu.

Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija šeit,  aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti", vai vērsties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā.
CIK ILGĀ LAIKĀ VAR IESNIEGT IESNIEGUMU?


Iesniegums ar pieprasījumu ir jāiesniedz sešu mēnešu laikā pēc sūtījuma nosūtīšanas.
 
KAD MĒS SNIEGSIM ATBILDI?
  • Attiecībā uz iekšzemes sūtījumiem mēs sniedzam atbildi 7 darba dienu laikā no iesnieguma iesniegšanas brīža.

Ja šā termiņa laikā nav iespējams sniegt izsmeļošu atbildi, mēs Jums rakstveidā nosūtīsim starpposma atbildi, galīgo atbildi sniegsim mēneša laikā. https://www.omniva.lv/privats/sutijums/ja_sutijums_nozaudets_vai_bojats
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424