Ko darīt, ja piegādes brīdī Jūs konstatējāt, ka sūtījums ir sabojāts?
Sūtījuma piegādes brīdī ir ļoti svarīgi savlaicīgi konstatēt sūtījuma bojājumus. Ir uzmanīgi jāatver bojātais sūtījums un jāapskatās, vai nav bojāts tās saturs. Ja nav, tad šis fakts ir jādokumentē kopā ar personu, kas veic sūtījuma piegādi Jums. Pēc tam piecu dienu laikā atsūtiet mums pretenziju. Pretenzijas tiek pieņemtas līdz 30 dienu termiņa beigām no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Ko darīt, ja pēc sūtījuma saņemšanas Jūs konstatējāt, ka prece ir sabojāta?
Pie pirmās izdevības paziņojiet mums par bojāto preci. Ja sūtījums ir aizkavējies, bojāts vai nozaudēts, Jūs varat iesniegt mums pretenziju piecu dienu laikā. Pretenzijas tiek pieņemtas līdz 30 dienu termiņa beigām no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Ja vēlaties iesniegt mums pretenziju, vērsieties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā. Par katru sabojāto sūtījumu ir jāiesniedz atsevišķs iesniegums. Ja esat biznesa klients, Jūs varat vērsties pie sava klientu apkalpošanas menedžera, kurš sniegs Jums turpmākos norādījumus.