Ja sūtījums nozaudēts vai bojāts
Ko darīt, ja sūtījums nav nonācis galamērķī?
Ja Jums sūtītais sūtījums ir ticis nozaudēts, Jums jāiesniedz pretenzija šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti".
Par katru sūtījumu jāiesniedz atsevišķs iesniegums.
Rakstveida iesniegumam pievienojiet kvīti/čeku/bankas izdruku par sūtījuma nosūtīšanu.
Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti", vai vērsties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā.
CIK ILGĀ LAIKĀ VAR IESNIEGT IESNIEGUMU?
Iesniegums ar pieprasījumu ir jāiesniedz sešu mēnešu laikā pēc sūtījuma nosūtīšanas.
KAD MĒS SNIEGSIM ATBILDI?
- Attiecībā uz iekšzemes sūtījumiem mēs sniedzam atbildi 7 darba dienu laikā no iesnieguma iesniegšanas brīža.
Ja šā termiņa laikā nav iespējams sniegt izsmeļošu atbildi, mēs Jums rakstveidā nosūtīsim starpposma atbildi, galīgo atbildi sniegsim mēneša laikā. https://www.omniva.lv/privats/sutijums/ja_sutijums_nozaudets_vai_bojats
Ko darīt, ja piegādes brīdī Jūs konstatējāt, ka sūtījums ir sabojāts?
Sūtījuma piegādes brīdī ir ļoti svarīgi savlaicīgi konstatēt sūtījuma bojājumus. Ir uzmanīgi jāatver bojātais sūtījums un jāapskatās, vai nav bojāts tās saturs. Ja nav, tad šis fakts ir jādokumentē kopā ar personu, kas veic sūtījuma piegādi Jums.
Pēc tam, aicinām Jūs septiņu dienu laikā atsūtīt mums pretenziju, bet ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Par katru sabojāto sūtījumu ir jāiesniedz atsevišķs iesniegums.
Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti", vai vērsties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā.
Ko darīt, ja pēc sūtījuma saņemšanas Jūs konstatējāt, ka prece ir sabojāta?
Pie pirmās izdevības paziņojiet mums par bojāto preci.
Ja sūtījums ir aizkavējies, bojāts vai nozaudēts, aicinām Jūs septiņu dienu laikā atsūtīt mums pretenziju, bet ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Par katru sabojāto sūtījumu ir jāiesniedz atsevišķs iesniegums.
Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti", vai vērsties mūsu klientu apkalpošanas nodaļā.
Kad mēs kompensējam zaudējumus?
Mēs Jums atlīdzināsim tiešos zaudējumus, kas radušies:
- Sūtījuma nozaudēšanas rezultātā. Ja neatradīsim sūtījumu pēc pieprasījuma, mēs apliecināsim, ka sūtījums ir nozaudēts.
- Ja sūtījums ticis sabojāts vai iznīcināts mūsu vainas dēļ
- Ja mēs pilnībā vai daļēji neesam pieprasījuši no saņēmēja pēcapmaksu
Mēs Jums izmaksāsim kompensāciju uzreiz pēc tam, kad tiks noskaidrots, ka sūtījums ticis sabojāts, iznīcināts vai nozaudēts. Kompensācija tiek izmaksāta euro.
Kompensācijas summa tiek pārskaitīta uz saņēmēja bankas kontu. Sūtītājam ir tiesības atteikties no paredzētās kompensācijas par labu saņēmējam, un otrādi - saņēmējs var atteikties no kompensācijas par labu sūtītājam.
Kādā apmērā mēs kompensējam zaudējumus?
- Mēs kompensējam faktisko zaudējumu summu. Precīza kompensācijas summa tiek noteikta pēc tam, kad mums tiek iesniegti dokumenti, kas apliecina zaudējumu summu: preču rēķins, izraksti no bankas konta un tml.
- Kompensēti tiek arī jau apmaksātie sūtīšanas izdevumi.
- Gadījumā, kad tiek nozaudēts vai pilnīgi sabojāts vērtīgā sūtījuma saturs, mēs kompensējam zaudējumus vērtīgā sūtījuma pieteiktās vērtības apmērā.
- Ja runa ir par apdrošinātu vai vērtīgu sūtījumu, pastāv augšējā robeža, par kuru lielākas kompensācijas netiek izmaksātas pat tad, ja ir iespējams pierādīt, ka bojātais vai nozaudētais pasta sūtījums maksājis vairāk.
Kad mēs neizmaksājam kompensāciju?
- Ja sūtījuma bojājumi vai nozaudēšana notika nepārvaramas varas apstākļu iestāšanās rezultātā. Šādā gadījumā Jums tomēr ir tiesības saņemt atpakaļ sūtījuma izdevumus. Mēs neesam atbildīgi, ja visa sūtījuma vai tā satura daļas nozaudēšana, kā arī sūtījuma sabojāšana notika sūtītāja vainas dēļ vai viņa nevērības rezultātā, vai arī to izraisīja sūtījuma satura raksturs. Mēs neesam atbildīgi, ja attiecībā uz sūtījumu netika iesniegts pieprasījums sešu mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Neapdrošinātu sūtījumu kompensācijas maksimālās likmes
Pakomāta sūtījums | Pamatsumma 50.00 EUR + sūtīšanas izmaksas |
Kurjerpakalpojumi Latvijā | 320 euro |
Lielgabarīta pasta sūtījums ar kurjeru | 512 euro |
Kurjerpakalpojumi Baltijā | 320 euro |
Lielgabarīta sūtījums Baltijā | 512 euro |
Noderīga informācija
Noderīga informācija
Klientu atbalsta centrs
P. 8:00 - 20:00
O. 8:00 - 20:00
T. 8:00 - 20:00
C. 8:00 - 20:00
Pk. 8:00 - 20:00
Se. 9:00 - 17:00
Sv. 9:00 – 17:00
Tālr.: +371 27042424
E-pasts: [email protected]