E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Sūtījuma meklēšana pēc reģistrācijas numura:

Reģistrācijas numurs var sastāvēt no burtu un ciparu kombinācijas, piemēram, CC25365510VEE, JJEEPERKAM00000591078, 7572714, LV030312040330001001.


 
 

Jūs varat noskaidrot sūtījuma atrašanās vietu mūsu mājas lapā. Lai noskaidrotu sūtījuma atrašanās vietu, ir jāzina tā reģistrācijas numurs. Precizējiet sūtījuma reģistrācijas numuru no sūtītāja un esiet lietas kursā par tā virzību piegādes ķēdē.

 
SŪTĪJUMA PIEGĀDE

! Piegāde pakomātā notiek 1-2 dienu laikā pēc sūtījuma nodošanas Omniva. Pakomāti tiek apkalpoti no pirmdienas līdz sestdienai.
! Kurjerpiegādes notiek 1-2 dienu laikā pēc sūtījuma nodošanas Omniva. Krujerpiegādes tiek veiktas darbadienās.
Atceries! Ja vēlies, lai sūtījuma piegāde būtu ātrāka, ievieto sūtījumu pirms pakomāta apkalpošanas laika. Ar pakomātu apkalpošanas laikiem vari iepazīties šeit.

 
KĀ VAR NOTEIKT SŪTĪJUMA REĢISTRĀCIJAS NUMURU?

Ja noformējāt sūtījumu mūsu e-pašapkalpošanas vidē, turpat Jūs saņemsiet reģistrācijas numuru, ar kura palīdzību iespējams noteikt sūtījuma atrašanās vietu. Ja noformējāt sūtījumu pakomātā, tā numuru iespējams atrast uz čeka.

Ja vēlaties noskaidrot sūtījuma atrašanās vietu, jautājiet tā numuru sūtītājam.

Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424