E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Sūtījuma meklēšana pēc reģistrācijas numura:

Reģistrācijas numurs var sastāvēt no burtu un ciparu kombinācijas, piemēram, CC25365510VEE, JJEEPERKAM00000591078, 7572714, LV030312040330001001.


 

 

Svarīgi! Neskatoties uz joprojām lielo sūtījumu apjomu, vairāk nekā 78% sūtījumu tiek piegādāti klientiem jau nākamajā dienā. Tikai neliela daļa piegāžu var kavēties līdz trim dienām

Jūs varat noskaidrot sūtījuma atrašanās vietu mūsu mājas lapā. Lai noskaidrotu sūtījuma atrašanās vietu, ir jāzina tā reģistrācijas numurs. Precizējiet sūtījuma reģistrācijas numuru no sūtītāja un esiet lietas kursā par tā virzību piegādes ķēdē.

 
SŪTĪJUMA PIEGĀDE

Pakomāti tiek apkalpoti no pirmdienas līdz sestdienai.
Kurjerpiegādes tiek veiktas darbadienās.

Atceries! Ja vēlies, lai sūtījuma piegāde būtu ātrāka, ievieto sūtījumu pirms pakomāta apkalpošanas laika. Ar pakomātu apkalpošanas laikiem vari iepazīties šeit
 
Sūtījuma atrašanās vietu Tu vari noskaidrot mūsu mājas lapā. Lai noskaidrotu sūtījuma atrašanās vietu, ir jāzina tā reģistrācijas numurs. Precizē sūtījuma reģistrācijas numuru no sūtītāja un esi lietas kursā par tā virzību piegādes ķēdē.

 
KĀ VAR NOTEIKT SŪTĪJUMA REĢISTRĀCIJAS NUMURU?

Ja noformēji sūtījumu mūsu e-pašapkalpošanas vidē, turpat Tu saņemsi reģistrācijas numuru, ar kura palīdzību iespējams noteikt sūtījuma atrašanās vietu. Ja noformēji sūtījumu pakomātā, tā numuru iespējams atrast uz čeka.
Ja vēlies noskaidrot sūtījuma atrašanās vietu, jautā tā numuru sūtītājam.

Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424