E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Kā nosūtīt sūtījumu

Vispirms reģistrējiet sūtījumu mūsu privātklientu e-pašapkalpošanās vidē. Tas būs daudz ērtāk, nekā aizpildīt visas nepieciešamās ailes pie pašapkalpošanās sūtījumu termināļa (pakomāta).
 

KĀ REĢISTRĒT SŪTĪJUMU E-PAŠAPKALPOŠANĀS VIDĒ?

  1. Lai reģistrētu sūtījumu, Jums jāpiereģistrējas mūsu e-pašapkalpošanās vidē. Jums nav atkārtoti jāievada informācija, jo tā jau ir saglabāta. E-pašapkalpošanās vide saglabā arī visas iepriekš lietotās sūtījumu adreses, kas ļauj regulāri nosūtīt sūtījumus vieniem un tiem pašiem cilvēkiem bez liekām raizēm.
  2. Izdrukājiet adrešu karti un uzlīmējiet uz sūtījuma iepakojuma. Ja jums nav pieejams printeris, drukāšanu varat veikt pakomātā.
  3. Lai nosūtītu sūtījumu ar iepriekš izdrukātu un uzlīmētu adrešu karti, izvēlieties „Nosūtīt sūtījumu privātpersonai”. Pēc tam izvēlieties „Skenēt svītrkodu” un noskenējiet sūtījuma svītrkodu. Skeneris atrodas pakomāta kreisajā pusē.
  4. Pēc tam, kad skapīša durvis ir atvērušās, ievietojiet tajā sūtījumu, aizveriet durvis un apstipriniet, ka sūtījums ir nodots, nospiežot „Apstiprināt”. Ja nepieciešams, jūs varat izmantot lielāku skapīti par papildus samaksu. Pēc apstiprināšanas jums tiks piedāvāta iespēja izdrukāt kvīti.


Atcerieties! Reģistrējot sūtījumu e-pašapkalpošanās vidē, jūs varat izmantot papildu pakalpojumus – „Trausls”, saņemt paziņojumu SMS vai e-pasta veidā, kad sūtījums ir izņemts no pakomāta. Pakomātā nav iespējams izvēlēties papildu pakalpojumus.
  • Kā rīkoties, ja e-pašapkalpošanās vidē sistēmā netiek piedāvāta iespēja izdrukāt adrešu karti?
    Ja e-pašapkalpošanās vidē netiek piedāvāta iespēja izdrukāt adrešu karti, izvēlieties „Nosūtīt sūtījuma kodu SMS veidā un izdrukājiet adrešu karti pakomātā”. Mēs Jums nosūtīsim sūtījuma kodu SMS veidā. Jums šis kods jānoskenē vai manuāli jāievada pakomātā, lai izdrukātu adrešu karti. Pakomāts izdrukās adrešu karti. Pirms uzlīmēt to uz sūtījuma iepakojuma, pārliecinieties, ka visa norādītā informācija ir pareiza.

    Noskenējot uz adrešu kartes doto svītrkodu, atvērsies skapīša durvis un Jūs varat tajā ievietot sūtījumu. Apstipriniet sūtījuma ievietošanu, nospiežot „Apstiprināt”. Ja nepieciešams, Jūs varat izmantot lielāku skapīti par papildus samaksu. Pēc apstiprināšanas Jums tiks piedāvāta iespēja izdrukāt kvīti. Atcerieties! Kvīts izdrukāšanai aukstā laikā var būt nepieciešams ilgāks laiks.
  • Ko darīt ar iepriekš izdrukātu adrešu karti?
    Pēc tam, kad esat reģistrējis sūtījumu e-pašapkalpošānās vidē sistēmā un izdrukājis adrešu karti, pārliecinieties, ka uz tās dotā informācija ir izlasāma un svītrkods nav bojāts. Bojātu adrešu karti var aizstāt, izdrukājot jaunu no pasūtījuma apstiprināšanas faila. Kā reģistrēts lietotājs jūs varat izdrukāt jaunu adrešu karti, piereģistrējoties savā e-pašapkalpošanas vides kontā.
Pakomāta darbības demo versija
 
  • Ja pirms Jūsu sūtījuma nosūtīšanas vai izņemšanas vēlaties apskatīties pakomāta darbības demonstrācijas materiālu,
KĀ REĢISTRĒT SŪTĪJUMU PAKOMĀTĀ?

 

  • Nogādājiet sūtījumu tuvākajā pakomātā.
  • Izvēlieties vajadzīgo izvēlnes valodu, pēc tam nospiediet „Nosūtīt”.
  • Izvēlieties saņēmēja valsti un sūtījuma izmēru.
  • Izvēlieties un ievadiet nepieciešamo informāciju saskaņā ar dotajām norādēm.
  • Veiciet samaksu, izmantojot savu bankas karti.
  • Uzlīmējiet adrešu karti uz sūtījuma iepakojuma priekšējās virsmas. No pakomāta izdrukājamā adrešu karte tiek izdrukāta spraugā zem maksājuma termināļa.
  • Ieskenējiet svītrkodu un pārliecinieties, ka adrešu karte ir pareiza. Skeneris atrodas pakomāta kreisajā pusē.
  • Ievietojiet sūtījumu skapītī, aizveriet durvis un apstipriniet, nospiežot „Apstiprināt”.
  • Ja vēlaties, varat izdrukāt kvīti.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424