E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Kā saņemt sūtījumu

Sūtījumu no pakomāta var izņemt katru dienu 24 stundas diennaktī.

Sūtījuma saņemšanai Jums būs nepieciešams individuāls durvju kods, ko nosūtīsim īsziņā/e-pastā. Pēc durvju koda ievadīšanas pakomātā, atvērsies tā skapīša durvis, kurā ievietots Jums adresētais sūtījums.

Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta netiks izņemts, tad tas tiks nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.
  1. Pēc īsziņas vai e-pasta paziņojuma saņemšanas, dodieties pie pakomāta
  2. Pieskaroties ekrānam, izvēlieties valodu, pēc tam izvēlieties “Sūtījuma saņemšana”
  3. Ekrānā ievadiet īsziņā / e-pastā saņemto durvju kodu
  4. Ja saņemiet sūtījumu ar pēcmaksu, apmaksājiet to, izmantojot norēķinu karti
  5. Izņemiet sūtījumu no atvērtā skapīša
  6. Aizveriet skapīša durvis un apstipriniet sūtījuma saņemšanu, nospiežot uz ekrāna esošo pogu „Apstiprināt”
  7. Ja samaksu par sūtījumu esiet veicis tā saņemšanas laikā, jums ir iespēja izdrukāt arī čeku
Pakomāta darbības demo versija
 
  • Ja pirms Jūsu sūtījuma nosūtīšanas vai izņemšanas vēlaties apskatīties pakomāta darbības demonstrācijas materiālu,
 
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424