Pakalpojumi

  • Sūtījuma nosūtīšana

    Cik smagus priekšmetus var sūtīt, izmantojot pakomātu?
    Pakomātā ievietojamā sūtījuma maksimālais svars ir 30 kg.
     

    Vai viegls un liels sūtījums ir dārgāks, nekā mazs un smags?
    Pakomātā pakalpojuma cena tiek aprēķināta atbilstoši izvēlētā skapīša izmēram. Līdz ar to S izmēra sūtījums, kas sver 30 kg, būs lētāks kā L izmēra sūtījums, kas sver 5 kg.

    Vai vienā skapītī var ievietot vairākus sūtījumus?
    Privāts klients vienā nodalījumā horizontālā vai vertikālā pozīcijā var ievietot vienu sūtījumu. Biznesa klients vienā nodalījumā vienlaikus var ievietot vairākus sūtījumus, noskenējot katru adrešu karti atsevišķi.

    Vai, izmantojot pakomātu, sūtījumus var nosūtīt arī uz citām valstīm?
    Sūtījumu nosūtīšana un saņemšana ir iespējama visā Baltijas teritorijā - Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

    Vai es pats varu izvēlēties skapīti, kurā ievietot sūtījumu?
    Pakomāta skapīti nevar izvēlēties. Var izvēlēties tikai skapīša izmēru. Izvēlētā izmēra skapītis atvērsies automātiski.

    Kā rīkoties, ja sūtījums ir izsūtīts, bet vēl nav piegādāts?
    Lūdzam Jūs pārbaudīt sūtījuma piegādes laikus, kuri atšķirās pēc pilsētām un valstīm. Ar piegādes laikiem variet iepazīties mūsu mājaslapā www.omniva.lv.

  • Sūtījumu nosūtīšana e-pašapkalpošanās vide

    1. LIETOTĀJA REĢISTRĒŠANĀS
    Kā kļūt par privāto klientu e-pašapkalpošanās vides lietotāju? Sākumlapas labajā malā nospiediet pogu “Privāts klients” un pēc tam jaunā logā izvēlieties “Reģistrēties”, aizpildiet nepieciešamos lauciņus un nospiediet saglabāšanas pogu. Pēc tam Jūs automātiski tiksiet reģistrēts sistēmā un uzreiz varēsiet sākt izmantot pakalpojuma vidi. Pēc reģistrēšanās uz Jūsu norādīto e-pastu tiks nosūtīts lietotāja vārds un parole.

    Ja esmu uzņēmuma Omniva klients, kuram ir noslēgts līgums, vai varu izmantot privāto klientu e-pašapkalpošanās vidi?
    Privāto klientu e-pašapkalpošanās vide ir paredzēta privātiem klientiem vai juridiskām personām bez līguma. Sadarbības līgumu noslēgušiem klientiem ir paredzēta īpaša Omniva loģistikas informācijas sistēma biznesa klientu e-pašapkalpošanās vide. Lai izveidotu lietotāja kontu šajā sistēmā, lūdzu sazinieties ar savu kontaktpersonu Omniva.

    2. SISTĒMAS LIETOŠANA
    Es izmantoju pareizu lietotājvārdu un paroli, bet man tiek liegta piekļuve sistēmai?
    Visticamāk, Jūs esat savu paroli aizmirsis vai ievadāt to nepareizi. Zem ievades lodziņa noklikšķiniet uz saites “Aizmirsāt paroli?”, un uz Jūsu reģistrācijā norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta jauna parole.

    Kā es varu mainīt savu paroli?
    Lai nomainītu paroli, ieejiet sistēmā un dodieties uz izvēlni Mans konts. Divas reizes ievadiet jauno paroli, kuru vēlaties izmantot, un nospiediet pogu Saglabāt.

    3. IZMĒRU UN SVARA IEROBEŽOJUMI
    Cik liels ir nosūtāmā sūtījuma maksimālais svars un izmēri? Sūtījumi, kuri tiek sūtīti izmantojot pakomātu
    S 8 cm x 38 cm x 64 cm (minimālie izmēri: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
    M 19 cm x 38 cm x 64 cm
    L 41 cm x 38 cm x 64 cm

    Sūtījumi, kuri tiek sūtīti izmantojot kurjera pakalpojumu
    S 8 cm x 38 cm x 64 cm (minimālie izmēri: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
    M 19 cm x 38 cm x 64 cm
    L 41 cm x 38 cm x 64 cm
    XL apakšdaļas apkārtmērs + augstums līdz 3m, garākā mala 1,5m.
    Jebkura sūtījuma maksimālais svars ir 30kg.

    4. ADREŠU KARTES IZDRUKĀŠANA UN SŪTĪJUMA MARĶĒŠANA
    Kā var izdrukāt adrešu kartes?
    Pēc sūtījuma noformēšanas un maksājuma veikšanas, tiek automātiski ģenerētas adrešu kartes, kuras uzreiz var izdrukāt. Pasūtījuma dati (t.sk. adrešu kartes) tiek papildus nosūtīti uz sūtītāja datos norādīto e-pasta adresi, no kurienes adrešu karti arī var izdrukāt.

    Ja Jums nav iespēja izdrukāt adrešu karti vai nav pieejams printeris, variet izvēlēties iespēju saņemt īsziņā nosūtīšanas kodu, lai adrešu karti izdrukātu pakomātā sūtīšanas brīdī.

    Vai katram sūtījumam ir nepieciešama atsevišķa adrešu karte?
    Jums uz sūtītāja datos norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts apmaksāto sūtījumu skaitam atbilstošs adrešu karšu skaits PDF formātā. Vienu adrešu karti var izmantot tikai vienu reizi. Viena adrešu karte = viens sūtījums.

    Man nav programmas, kas atvērtu PDF failu?
    E-pasta vēstulē, kuru nosūta pasūtījumu centrs, ir norādīta saite uz mājaslapu, kurā varēsiet lejupielādēt nepieciešamo programmu.

    Vai varu atkārtoti izmantot pasūtītās adrešu kartes?
    Nē. Katru numurēto sūtījuma adrešu karti var nosūtīt tikai vienu reizi. Pretējā gadījumā sūtījums par pazust, un šādā gadījumā Omniva neuzņemas atbildību par sūtījuma kavēšanos, pazušanu vai bojājumiem. Šādos gadījumos Omniva ir tiesības atteikties no pakalpojuma sniegšanas, kā arī pieprasīt ar sūtījuma apstrādi saistītu izdevumu segšanu no sūtītāja puses

    Veicu pasūtījumu lielākam adrešu karšu daudzumam, nekā reālais sūtījumu skaits. Vai varu saņemt naudas atlikumu?
    Diemžēl nē, jo līdz ar maksājuma veikšanu Jūs apstipriniet, ka norādītā infromācija ir pareiz un attiecīgi ir pareizs nepieciešamo adrešu karšu skaits Pirms pasūtījuma noformēšanas noteikti pārliecinieties par to, lai pasūtāmo adrešu karšu skaits atbilstu Jūsu nosūtāmo sūtījumu skaitam.

    5. APMAKSA
    Kā notiek apmaksa?
    Ja jūs sūtījumu noformējiet privāto klientu e-pašapkalpošanās vidē tad apmaksa notiek tikai ar bankas linka starpniecību.

    Vai ir iespējams norēķināties arī skaidrā naudā?
    Diemžēl nē. Apmaksu var veikt, tikai izmantojot bankas nodrošinātu saiti

    6. IEPAKOŠANA
    Kur jāuzlīmē adrešu karte?
    Adrešu karte ir jāuzlīmē uz sūtījuma augšējās malas. Lai sūtījumu varētu pēc iespējas precīzāk un ātrāk apstrādāt, adrešu karte nedrīkst būt bojāta vai uzlīmēta uz vairākām sūtījuma malām.

    Kādas ir iepakošanas prasības?
    Preces ir jāiepako atbilstoši uzņēmuma Omniva iepakošanas norādījumiem. Norādījumus atradīsiet šeit

    Kā droši iepakot sūtījumu?
    Iepakojiet sūtījumu tā, lai iepakojums būtu cieši noslēgts un transportēšanas laikā no sūtījuma nekas nevarētu izkrist. Ja pārvadājamās preces ir trauslas, piemēram, stikls, keramika, elektroierīces, vai tie ir priekšmeti, kurus var viegli salauzt un ar kuriem jārīkojas ļoti uzmanīgi, sūtījuma noformēšanas brīdī jāiegādājas papildu pakalpojums "Trausls", lai nodrošinātu īpašu rūpību pret sūtījumu tā apstrādes un transportēšanas laikā.

    7. SŪTĪJUMA IEVIETOŠANA PAKOMĀTĀ
    Kā sūtījumu ievieto pakomātā?
    Ar sagatavoto sūtījumu dodieties uz tuvāko pakomātu un pakomāta ekrānā izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu”. “Nosūtīt sūtījumu – ar iepriekš sagatavotu adrešu karti” un sekojiet tālākām norādēm.
    8. PIEGĀDE
    Kā var izsekot sūtījuma kustībai?
    Sūtījuma kustībai var sekot pēc sūtījuma numura, ievadot to www.omniva.lv lapas augšējā labajā malā esošajā lodziņā un piespiežot meklēšanas pogu.

    9. ATLĪDZINĀŠANA
    Kā rīkoties, ja sūtījums ir pazudis vai bojāts?
    Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti".
    Cik ātri ir jāpaziņo par zaudējuma gadījumu?
    Ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
    Cik liels ir atlīdzinājuma apmērs, ja sūtījums pazūd vai tiek bojāts?
    Omniva maksimālā atbildība par pakomātā nozaudētām vai bojātām precēm ir 50,00 EUR, bet ne lielākā apmērā par faktisko zaudējumu summu. Tāpat tiks atlīdzināti arī sūtīšanas izdevumi, ja tos apmaksājis nosūtītājs vai saņēmējs.

  • Sūtījuma saņemšana

    Vai sūtījuma saņemšanai pakomātā man ir jābūt līdzi personu apliecinošam dokumentam? Nē! Lai saņemtu sūtījumu, jānorāda īsziņā un/vai e-pasta ziņojumā saņemtais sešciparu durvju kods.

    Vai es varu iegādāties preces internetā un saņemt tās pakomātā?
    Ja interneta veikals ir noslēdzis sadarbības līgumu ar uzņēmumu Omniva, sūtījumus ir iespējams saņemt Omniva pakomātos. Ja interneta veikala mājaslapā nav pasūtījuma iespējas, tad varat mums ieteikt šo interneta veikalu Omniva mājaslapā. Mēs sazināsimies ar interneta veikalu un izteiksim tam sadarbības piedāvājumu.

  • Apmaksa par sūtījumu

    Vai es varu apmaksāt sūtījumu, to saņemot?
    Izpērkama sūtījuma gadījumā saņēmējam ir iespējams apmaksāt pirkuma summu pakomātā, izmantojot maksājumu karti

    Vai par sūtījumu var maksāt gan skaidrā naudā, gan ar maksājuma karti?
    Par sūtījumu var maksāt tikai ar maksājuma karti.

  • Paziņošana par sūtījumu

    Kad tālrunī saņemšu īsziņu par sūtījuma pienākšanu? Vai arī sūtītājs saņems ziņu, ka sūtījums ir piegādāts?
    Tiklīdz sūtījums tiks ievietots pakomātā, paziņojums par to īsziņas un/vai e-pasta veidā tiks nosūtīts saņēmējam. Paziņojums Sūtītājam ir papildpakalpojums, ko var saņemt biznesa klientu e-pašapkalpošanās vidē, veicot sūtījuma noformēšanu.

    Ja saņēmējam nav mobilā tālruņa (vai neatceros numuru), vai varēšu pakomātā nosūtīt sūtījumu?
    Saņēmējs savā tālrunī saņem īsziņu par pienākušo sūtījumu. Ja Saņēmējam mobilā tālruņa numura nav, vai to nav iespējams atcerēties, pakomāta pakalpojumus izmantot nav iespējams.

  • Sūtījuma atgriešana

    Kādos gadījumos var atgriezt sūtījumu?
    Sūtījumu var atgriezt izmantojot pakomātu tad, ja saņemtajā īsziņā kodā ar durvju kodu tika norādīts agriešanas kods. Izmantojot šo atgriešanas kodu, saņēmējs var atgriezt sūtījumu nosūtītājam bez maksas.

    Kā notiek sūtījumu atgriešana, ja esat saņēmuši no Omniva sešu ciparu atgriešanas kodu?
    Ar droši iepakotu sūtījumu, ko vēlaties atgriezt, dodieties uz pakomātu, un uz ekrāna izvēlieties „Sūtījuma atgriešana”. Ievadiet atgriešanas kodu un sekojiet līdzi tālākām norādēm uz pakomāta ekrāna.

     

    Kā notiek sūtījumu atgriešana, ja esat saņēmuši no Omniva vai Omniva sadarbības partnera (piem. ASOS, TET) sūtījuma atgriešanas kodu (piem. CEXXXXXXXXEE)?
    Ar droši iepakotu sūtījumu, ko vēlaties atgriezt, dodieties uz pakomātu un uz ekrāna izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu” un ievadiet iepriekš saņemto sūtījuma numuru, ar kuru atgriezt sūtījumu, un sekojiet līdzi tālākām norādēm uz pakomāta ekrāna.

  • Citi    

    Vai var nosūtīt sūtījumu uz to pašu pakomātu no kura sūtījums tiek sūtīts?
    Jā, sūtījumu variet nosūtīt no jebkura pakomāta uz jebkuru pakomātu, ieskaitot to, no kura sūtiet sūtījumu. Sūtījumu uz to pašu pakomātu variet nosūtīt ar vai bez iepriekš sagatavotas adrešu kartes, vai noformējot sūtījumu pie pakomāta. Lietošanas pamācību “Sūtījuma nosūtīšana uz to pašu pakomātu” skatīt ŠEIT 

    Kas notiek tad, ja sūtījums netiek izņemts laikā, t.i., septiņu dienu laikā?
    Sūtījums tiek atgriezts Sūtītājam.

    Vai manis nosūtītais sūtījums pakomāta uzlaušanas gadījumā nevarētu nonākt ļaundaru rokās?
    Pakomāts ir izgatavots no bieza skārda, tādēļ ielaušanās tajā ir ļoti grūta. Turklāt pakomātu uzrauga trīs kameras, un, ja tās tiek spēcīgi kratīts vai tiek mēģināts uzlauzt durvis, iedarbojas signalizācija.

    Kad pakomāti tiks izvietoti mazāk apdzīvotās vietās?
    Pakomātu tīkls tiks paplašināts atbilstoši nepieciešamībai un iespējām.

    Vai, izmantojot pakomātu, var pārsūtīt pārtikas vielas?
    Izmantojot pakomātu, nav vēlams sūtīt pārtikas vielas, kas var ātri sabojāties. Visām nosūtāmajām precēm jābūt iepakotām atbilstoši standartnosacījumos minētajām prasībām.

    Kā silta/auksta ārējā temperatūra ietekmē sūtījumu?
    Gandrīz visu preču piegādes ķēdēs ir kāds posms, kurā sūtījums saskaras ar ārējo temperatūru, gaisa mitrumu utt. Piemēram, kravas automašīnas, kas nav īpaši aprīkotas, ar kurām parasti tiek transportēta prece uz lidmašīnu vai kuģi. Tāpat arī autostāvvietas, lidostas uzglabāšanas teritorija un konteineri, kas nav īpaši aprīkoti, kuros prece gaida savu nākamo piegādes ķēdes posmu. Tādēļ mēs ticam, ka, lai arī laikapstākļi ietekmē skapīša temperatūru, tas negatīvi neietekmēs mūsu klientu sūtījumus. Mūsu partnera InPost pieredze Polijā pierādīja, ka, neskatoties uz pēdējo divu gadu skarbajiem ziemas apstākļiem (-25 grādi) un karstajām vasarām (+32 grādi), viņiem nav bijis problēmu ar klientu sūtījumiem. Mums ir svarīga klientu ērtība un tādēļ mēs nolēmām novietot pakomātus ārā, lai tie būtu pieejami vienmēr.

Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424