E-service is not available at the moment, please try again later.
E-service is not available at the moment, please try again later.

Svarīgi

  • Svarīgi! COVID-19 situācijas ietekme uz sūtījumu piegādi!
    Koronavīrusa izplatības un valstī izsludinātās ārkārtas situācijas dēļ, Omniva informē par sūtījumu piegādes izmaiņām. Lūdzam sekot līdzi informācijai un iepazīties ar COVID – 19 situācijas ietekmi uz sūtījumu piegādi. Vairāk lasiet šeit
  • Iespējami kavējumi sūtījumu piegādē
    Pēdējo dienu laikā ir ievērojami palielinājies sūtījumu daudzums piegādei uz Omniva pakomātiem, tādēļ iespējami kavējumi sūtījumu piegādē. Sabalansējot kvalitatīvu klientu apkalpošanu un uzņēmuma rīcībā esošos resursus, darām visu iespējamo, lai šajā saspringtajā laikā pēc iespējas ātrāk nodrošinātu visu sūtījumu piegādi uz pakomātiem. Noslogotākie pakomāti tiek apkalpoti vairākas reizes dienā. Informējam, ka 1-2 dienu kavējumi iespējami arī sūtījumu piegādē uz un no kaimiņvalstīm Lietuvu un Igauniju. Šobrīd sūtījumu piegādes ierobežojumi ir spēkā vairākās pilsētās Itālijā, Spānijā, Šveicē, Francijā, Portugālē un Austrijā. Sūtījumu noformēšana uz šīm valstīm joprojām ir iespējama, taču jārēķinās, ka nepiegādātie sūtījumi uz ierobežotas pieejamības pilsētām tiks glabāti Omniva starptautisko sūtījumu partnera UPS centros un tiks piegādāti, kad būs atvērti karantīnas skartie apgabali.
Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Baltā iela 1b, Rīga, LV-1055, e-pasts: info@omniva.lv, Info +371 27042424