Pakalpojumi
Noformējot sūtījumu mana.omniva.lv un sūtot sūtījumu no pakomāta uz citu vai to pašu pakomātu Latvijā:
- S izmēra sūtījums (9 cm x 38 cm x 64 cm): 3,09 EUR (minimālie izmēri: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
- M izmēra sūtījums (19 cm x 38 cm x 64 cm): 4,09 EUR
- L izmēra sūtījums (39 cm x 38 cm x 64 cm): 5,09 EUR
Noformējot sūtījumu pie Omniva pakomāta un sūtot sūtījumu no pakomāta uz citu vai to pašu pakomātu Latvijā:
- S izmēra sūtījums (9 cm x 38 cm x 64 cm): 3,30 EUR (minimālie izmēri: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
- M izmēra sūtījums (19 cm x 38 cm x 64 cm): 4,30 EUR
- L izmēra sūtījums (39 cm x 38 cm x 64 cm): 5,30 EUR
Ar citu pakalpojumu izcenojumu lūdzu iepazīties šeit
Vai ir iespējams norēķināties arī skaidrā naudā?
Diemžēl nē. Apmaksu pie pakomāta var veikt ar bankas karti. Vietnē mana.omniva.lv maksājumus var veikt ar banku saiti vai bankas karti.
Klientiem vienmēr ir rūpīgi jāseko līdzi sūtījumu pareizai un rūpīgai iepakošanai, lai nodrošinātu to drošu transportēšanu. Visdrošākie iepakojumi ir kartona kastes un polsterētās aploksnes. Sūtījumu iepakojums nedrīkst būt atvērts. Ar preču iepakošanas norādījumiem varat iepazīties šeit
Kur jāuzlīmē adrešu karte?
Adrešu karte ir jāuzlīmē uz sūtījuma augšējās malas. Lai sūtījumu varētu pēc iespējas precīzāk un ātrāk apstrādāt, adrešu karte nedrīkst būt bojāta vai uzlīmēta uz vairākām sūtījuma malām.
Kā droši iepakot trauslu sūtījumu?
Iepakojiet sūtījumu tā, lai iepakojums būtu cieši noslēgts un transportēšanas laikā no sūtījuma nekas nevarētu izkrist. Ja pārvadājamās preces ir trauslas, piemēram, stikls, keramika, elektroierīces, vai tie ir priekšmeti, kurus var viegli salauzt un ar kuriem jārīkojas ļoti uzmanīgi, sūtījuma noformēšanas brīdī jāiegādājas papildu pakalpojums "Trausls", lai nodrošinātu īpašu rūpību pret sūtījumu tā apstrādes un transportēšanas laikā.
Kā sūtījumu ievietot pakomātā?
Ar sagatavoto sūtījumu dodieties uz tuvāko pakomātu un pakomāta ekrānā izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu”. “Nosūtīt sūtījumu – ar iepriekš sagatavotu adrešu karti” un sekojiet tālākām norādēm.
Privāts klients vienā nodalījumā horizontālā vai vertikālā pozīcijā var ievietot vienu sūtījumu. Biznesa klients vienā nodalījumā vienlaikus var ievietot vairākus sūtījumus, noskenējot katru adrešu karti atsevišķi.
No pirmdienas līdz sestdienai sūtījumus piegādājam vienas dienas laikā. Pakomāti tiek apkalpoti no pirmdienas līdz sestdienai. Kurjera piegādes notiek vienas dienas laikā pēc sūtījuma nodošanas Omniva. Kurjera piegādes tiek veiktas tikai darbadienās. Ja vēlaties, lai sūtījuma piegāde būtu ātrāka, ievietojiet sūtījumu pakomātā pirms mājaslapā norādītā apkalpošanas laika. Ar pakomātu apkalpošanas laikiem varat iepazīties šeit.
Sūtījumu var atgriezt, izmantojot pakomātu tad, ja saņemtajā īsziņā kodā ar durvju kodu tika norādīts arī atgriešanas kods. Izmantojot šo atgriešanas kodu, saņēmējs var atgriezt sūtījumu nosūtītājam bez maksas.
Kā notiek sūtījumu atgriešana, ja esat saņēmuši no Omniva sešu ciparu atgriešanas kodu?
Ar droši iepakotu sūtījumu, ko vēlaties atgriezt, dodieties uz pakomātu, un uz ekrāna izvēlieties „Sūtījuma atgriešana”. Ievadiet atgriešanas kodu un sekojiet līdzi tālākām norādēm uz pakomāta ekrāna.
Kā notiek sūtījumu atgriešana, ja esat saņēmuši no Omniva vai Omniva sadarbības partnera (piem. ASOS, TET) sūtījuma atgriešanas kodu (piem. CEXXXXXXXXEE)?
Ar droši iepakotu sūtījumu, ko vēlaties atgriezt, dodieties uz pakomātu un uz ekrāna izvēlieties “Nosūtīt sūtījumu” un ievadiet iepriekš saņemto sūtījuma numuru, ar kuru atgriezt sūtījumu, un sekojiet līdzi tālākām norādēm uz pakomāta ekrāna.
Ievadot sūtījuma numuru Omniva sūtījumu meklētājā, Jūs varēsiet iepazīties ar sūtījuma izsekošanas informāciju. Sūtījumu meklētājs ir atrodams šeit.
Kā rīkoties, ja norādīts nepareizs sūtījuma saņēmēja telefona numurs vai pakomāts?
Sūtījuma nosūtītājam telefoniski jāsazinās ar Omniva, zvanot uz +371 27042424 no tā paša telefona numura, no kura noformēts sūtījums, vai rakstot uz [email protected] no tā paša e-pasta, kas sūtījuma datos norādīts kā nosūtītājs. Lūdziet klientu atbalsta speciālistiem samainīt saņēmēja telefona numuru vai arī par papildus maksu pārsūtīt uz pareizo saņēmēja pakomātu.
Kā rīkoties, ja sūtījums ir izsūtīts, bet vēl nav piegādāts?
Lūdzam Jūs pārbaudīt sūtījuma piegādes laikus, kas katrai pilsētai un valstij ir atšķirīgi. Ar piegādes laikiem varat iepazīties šeit. Ja tomēr sūtījums kavējas, lūdzu sazinieties ar Omniva.
Kā rīkoties, ja sūtījums ir pazudis vai bojāts?
Ja esat Privāts klients, Jums jāiesniedz pretenzija šeit, aizpildot tiešsaistes veidlapu "Iesniegums par piegādes kvalitāti". Pieteikums jāiesniedz ne vēlāk kā 6 mēnešu laikā no sūtījuma nosūtīšanas brīža.
Cik liels ir atlīdzinājuma apmērs, ja sūtījums pazūd vai tiek bojāts?
Omniva maksimālā atbildība par pakomātā nozaudētām vai bojātām precēm ir 50,00 EUR, bet ne lielākā apmērā par faktisko zaudējumu summu. Tāpat tiks atlīdzināti arī sūtīšanas izdevumi, ja tos apmaksājis nosūtītājs vai saņēmējs.
Tālr.: +371 27042424
E-pasts: [email protected]
VIDEO PAMĀCĪBA
Kā zināt, vai interneta veikalā iegādātā prece būs jāatmuito?
Visas preces, kas Tev tiks sūtītas ne no Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīm, būs jāatmuito. Tādēļ, ja Tu iepērcies ārvalstu interneta veikalos, vienmēr pievērs uzmanību tam, no kurienes Tavs sūtījums tiks sūtīts. Tāpat ir iespējamas situācijas, kad interneta veikalam, kas darbojas kādā no ES dalībvalstīm, preču noliktavas atrodas ārpus ES teritorijas - arī šajā gadījumā sūtījums būs jāatmuito.
Kādēļ man ir jāatmuito sūtījums, ja sūtījums ir pasūtīts un iegādāts pirms 2021. gada 1. jūlija?
Jārēķinās ar to, ka atmuitošana un pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samaksa būs jāveic par sūtījumiem, kas ir pasūtīti pirms 2021. gada 1.jūlija, bet piegādāti pēc šī datuma. Proti, tiek ņemts vērā sūtījuma ievešanas Eiropas Savienībā datums, nevis izsūtīšanas brīdis. Tas nozīmē, lai saņemtu sūtījumu pēc 2021. gada 1. jūlija, par to būs jāsamaksā PVN un jāaizpilda Importa muitas deklarācija pasta sūtījumiem.
Kā es zināšu, ka mans sūtījums ir ieradies Latvijā?
Saņemot Tavu sūtījumu Latvijā, mēs informēsim Tevi nosūtot SMS uz Tavu tālruni, kuru biji norādījis reģistrācijas vai pirkuma brīdī internetveikalā un e-pastu, ja to norādīji reģistrācijas vai pirkuma brīdī internetveikalā.
Vai man ir jādodas uz Valsts ieņēmumu dienestu? Kā es varu aizpildīt Importa muitas deklarāciju pasta sūtījumiem?
Uz Valsts ieņēmumu dienestu (VID) nav jādodas, bet atmuitošanu var veikt attālināti no sava profila VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS). Plašāka informācija par to, kā tas izdarāms, pieejama ŠEIT.
Lai saņemtu sūtījumu, Tev VID EDS ir jānoformē un jāiesniedz Importa muitas deklarācija pasta sūtījumiem. Pieslēdzoties EDS, sistēma atvērs sākumlapu, kurā redzēsi izvēlni "Importa muitas deklarācijas pasta sūtījumiem". Tev ir jāspiež poga "Atvērt" un jāaizpilda "Importa muitas deklarācija pasta sūtījumiem".
Kas ir Elektroniskās deklarēšanas sistēma (EDS)? Vai man ir pieeja EDS?
Elektroniskās deklarēšanas sistēma (EDS) ir Valsts ieņēmumu dienesta sistēma.
Pieslēgties EDS ir iespējams https://eds.vid.gov.lv/login/:
Kādai informācijai jābūt, lai iesniegtu Importa muitas deklarāciju pasta sūtījumiem?
Sūtījuma dati muitas deklarācijas aizpildīšanai būs pieejami Tev nosūtītajā SMS un e–pastā, kuru būsi norādījis pirkuma brīdi:
- Pagaidu uzglabāšanas deklarācijas (PUD) numurs;
- (PUD) preces kārtas numurs;
- Nosūtītāja nosaukums;
- Nosūtītāja valsts;
- Sūtījuma svars;
- Sūtījuma cena;
- Sūtījuma piegādes izmaksas.
Instrukciju muitas deklarācijas aizpildīšanai vari atrast ŠEIT
Cik precīzi man ir jānorāda informāciju par precēm un to vērtību, aizpildot deklarāciju?
Laukā “Preces apraksts" no piedāvātā preču klasifikatora jāizvēlas sūtījumā esošā prece. Ja sūtījumā ir vairāku veidu preces, katra veida prece jānorāda atsevišķi, nospiežot pogu “Pievienot nākamo preci”. Deklarācijas sadaļā “Papildu informācija” ir iespēja pievienot dokumentus, kas sniedz identificējošo informāciju par preci un tās vērtību, piemēram, rēķinu, maksājumu dokumentu, pasūtījuma orderi utml.
Vai es varu saņemt savu sūtījumu un apmaksāt nodokļus, neformējot muitas deklarāciju?
Ja esi saņēmis Omniva aicinājumu SMS un e-pastā (ja to norādīji reģistrācijas vai pirkuma brīdī internetveikalā) par muitojamo sūtījumu, lai samaksātu nodokļus un saņemtu savu sūtījumu, Tev ir jāaizpilda un jāiesniedz elektroniska muitas deklarācija, kā to nosaka Eiropas Savienības normatīvie akti.
Kur un kādā veidā es varu veikt pievienotās vērtības nodokļa samaksu?
Pievienotās vērtības nodoklis (PVN) tiks aprēķināts automātiski, balstoties uz Tevis iesniegto informāciju par sūtījumu Elektroniskās deklarēšanas sistēmā. Lai samaksātu PVN, sadaļā “Manas deklarācijas” apakšsadaļā “Jāveic maksājums” jāatver deklarācija, kas ir statusā “Gaida maksājumu”. Nospiežot pogu “Maksāt”, atveras e-pakalpojums, kurā var veikt apmaksu, izmantojot internetbanku.
Kurām precēm drīkst noformēt vienkāršoto Importa muitas deklarāciju pasta sūtījumiem?
Vienkāršotu Importa muitas deklarāciju pasta sūtījumiem iespējams noformēt tikai sarakstā norādītajām precēm, uz kurām neattiecas aizliegumi un ierobežojumi. Ja Tava sūtījumā esošā prece nav atrodama preču klasifikatorā, tas nozīmē, ka jāformē standarta importa muitas deklarācija.
Vai man ir iespējams uzticēt sava sūtījuma deklarēšanu Omniva?
Nē, šādas iespējas nav. Saņemot Tavu sūtījumu Omniva noliktavā, mēs Tevi informēsim SMS un e-pastā (ja to norādīji reģistrācijas vai pirkuma brīdī internetveikalā) ar instrukciju par tālāko rīcību. Tev būs patstāvīgi jāveic sava sūtījuma deklarēšana Valsts ieņēmumu dienesta Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (https://eds.vid.gov.lv/login/)
Cik ilgi tiks uzglabāts mans nedeklarētais sūtījums?
- ja 10 dienu laikā netiks veikta sūtījuma atmuitošana un nodokļu samaksa, sākot no 11.dienas, par sūtījuma uzglabāšanu tiks aprēķināta uzglabāšanas maksa 0,50 EUR, ieskaitot PVN par katru papildu diennakti līdz sūtījuma deklarēšanai un piegādei Tev tuvākajā Omniva pakomātā. Uzglabāšanas maksa par šādiem sūtījumiem tiks iekasēta, pievienojot to kā papildu maksu pie sūtījuma saņemšanas;
Cik ilgi tiks uzglabāts mans deklarētais sūtījums?
Kad būsi aizpildījis un iesniedzis sava sūtījuma muitas deklarāciju, kā arī samaksājis pievienotās vērtības nodokli, mēs automātiski saņemsim informāciju no Valsts ieņēmumu dienesta un veiksim Tava sūtījuma piegādi Tevis izvēlētajā vai Tev tuvākajā Omniva pakomātā 1 – 2 dienu laikā. Sūtījums pakomātā glabāsies 7 dienas. Pirms glabāšanas termiņa beigām mēs Tev nosūtīsim atgādinājuma īsziņu. Ja Tu neizņemsi sūtījumu līdz glabāšanas termiņa beigām, mēs to atgriezīsim atpakaļ mūsu noliktavā. Ja vēlēsies atkārtoti saņemt savu sūtījumu Omniva pakomātā, tas būs maksas pakalpojums un izmaksās 2,88 EUR.
Vai man būs jāmaksā papildus par sūtījuma piegādi Omniva pakomātā?
Piegādes maksa ir aprēķināta preces iegādes brīdī, iepērkoties kādā no ārvalstu interneta veikaliem. Šajā maksā ir iekļauta arī piegāde uz Tevis izvēlēto vai Tev tuvāko Omniva pakomātu Latvijā. Kad būsi aizpildījis un iesniedzis sava sūtījuma muitas deklarāciju, kā arī samaksājis pievienotās vērtības nodokli Valsts ieņēmumu dienesta Elektroniskās deklarēšanas sistēmā, mēs automātiski saņemsim ziņu un veiksim Tava sūtījuma piegādi Tevis izvēlētajā vai Tev tuvākajā Omniva pakomātā.
Vai es varu pagarināt sava sūtījuma uzglabāšanas termiņu?
Tu vari pagarināt sava sūtījuma uzglabāšanas termiņu. To ir iespējams pagarināt 30 dienu laikā no dienas, kad saņēmi pirmo Omniva SMS un e-pasta (ja to norādīji reģistrācijas vai pirkuma brīdī internetveikalā) ziņu par Tava sūtījuma piegādi Latvijā. Tev ir jāiesniedz iesniegums par sūtījuma uzglabāšanas pagarinājumu (iesnieguma forma atrodama ŠEIT) ar lūgumu pagarināt sava neatmuitotā sūtījuma glabāšanas laiku, apmaksājot ar priekšapmaksu visu sava neatmuitotā sūtījuma paredzēto glabāšanas laiku saskaņā ar Omniva cenrādi (0,50 EUR, ieskaitot PVN no 11. dienas par katru nākamo dienu).
Cik man būs jāmaksā par sava neatmuitotā sūtījuma uzglabāšanas termiņa pagarināšanu?
Priekšapmaksas rēķins par neatmuitotā sūtījuma uzglabāšanas termiņa pagarināšanu Tev tiks nosūtīts uz Tavu norādīto e–pastu. Ja sūtījuma atmuitošana tiks veikta pirms uzglabāšanas termiņa beigām, priekšapmaksas atlikusī summa no Omniva puses netiks atgriezta.
Vai es varu atteikties no sava sūtījuma un to neatmuitot, vai par to būs jāmaksā?
Tu vari atteikties no sava sūtījuma. Ja 30 dienu laikā Tu neveiksi sava sūtījuma atmuitošanu vai neiesniegsi iesniegumu ar priekšapmaksu par sūtījumu uzglabāšanas termiņa pagarinājumu, pēc 30 kalendārām dienām mēs atgriezīsim sūtījumu atpakaļ nosūtītājam. Sūtījuma iegādes un piegādes izmaksas no Omniva netiks kompensētas.
Kur vērsties, ja neatradu sev vajadzīgo informāciju par Importa muitas deklarācijas pasta sūtījumiem noformēšanu?
Ja nevari atrast atbildi Omniva mājas lapā vai VID tīmekļvietnē “Pasta sūtījumi”, lūdzu, raksti VID Muitas pārvaldei uz e-pastu [email protected] vai zvani uz VID konsultatīvo tālruni: +371 67120000 (izvēloties sarunu tēmu “Muita”).
Bīstamas un viegli uzliesmojošas preces, kuras nevar nosūtīt pasta sūtījumos
Sprādzienbīstamas un sprāgstošas vielas
Definīcija
Jebkuri ķīmiskie savienojumi, maisījumi vai līdzekļi, kas var izraisīt eksploziju, vai kuru izmantošana saskaras ar momentuzsildīšanas un gāzes izdalīšanās bīstamību. Visas sprāgstvielas ir aizliegtas.
Piemēram
nitroglicerīns, piconi, uguņošanas ierīces, aizdedzes vielas, spridzinātāji, apgaismes raķetes, munīcija utt.
Gāzes (saspiestas, sašķidrinātas vai zem spiediena izšķīdinātas)
Definīcija
- Stabilas gāzes, kas nav sašķidrinātas apkārtējās vides temperatūrā, kas izšķīdinātas spiedieniekārtā. Aizliegts:
- saspiestas uzliesmojošas gāzes: ūdeņradis, etāns, metāns, propāns, butāns, šķiltavas, gāzes cilindri, lodlampas utt.
- toksiskas saspiestās gāzes: hlors, fluors utt.
- neuzliesmojošas saspiestas gāzes: oglekļa dioksīds, slāpeklis, neons, ugunsdzēšamie aparāti, kas satur šādas gāzes, utt.
- aerosoli
Uzliesmojoši Šķidrumi
Definīcija
Šķidrumi, šķidrumu maisījumi vai šķidrumi, kas satur cietas vielas šķīdumā vai suspensijā un kas rada uzliesmojošus tvaikus. Aizliegts izmantot visus šķidrumus, kuru uzliesmošanas temperatūra slēgtā traukā ir zemāka par 55 ºC.
Piemēram
acetons, benzols, tīrīšanas līdzekļi, benzīns, degviela, krāsas, petrolejas, šķīdinātāji utt.
Viegli uzliesmojošas cietvielas
Definīcija
Cietie materiāli, kas var aizdegties berzes, mitruma uzsūkšanās, spontānu ķīmisku reakciju vai apstrādes laikā uzkrātā siltuma rezultātā, vai kurus var viegli aizdedzināt un sadedzināt.
Piemēram
sērkociņi, kalcija karbīds, celulozes, vielas, kas satur nitrātu, metāla magnijs, plēve uz nitrocelulozes bāzes, fosfors, kālijs, nātrijs, nātrija hidrīds, cinka pulveris, cirkonija hidrīds utt.
Oksidanti un organiskie peroksīdi
Definīcija
Šīs vielas ir pašuzliesmojošas, kaut arī ne vienmēr, un tās var izraisīt vai veicināt citu vielu uzliesmošanu. Arī tās var eksplodēt, radīt bīstamu reakciju, sadarbojoties ar citām vielām un apdraudēt veselību.
Piemēram
bromati, hlorāti, stikla šķiedras, nitrāti, perhlorāti, permanganāti, peroksīdi utt.
Toksiskas un infekciju izplatības veicinošas vielas, citas medicīnas vielas
Definīcija
Vielas, kuras norītas, ieelpotas vai nonākušas saskarē ar ādu var izraisīt nāvi vai traumas. Vielas, kas satur mikroorganismus vai to toksīnus, par kuriem ir zināms vai par kuriem ir aizdomas, ka tie veicina slimības izplatīšanos.
Piemēram
arsēns, berilijs, cianīds, fluors, ūdeņradis, selenīts, dzīvsudrabs, dzīvsudraba sāls, iprīts, slāpekļa dioksīds, patogēns materiāls, žurku inde, serums, vakcīnas utt.
Radioaktīvais materiāls
Definīcija
Visi materiāli, kuru specifiskā aktivitāte ir lielāka par 74 kilobeekeriem kilogramos (0,002 mikrokūri uz gramu). Visi radioaktīvie materiāli ir aizliegti
Piemēram
saskaldāmās vielas (urāns 235 utt.); radioaktīvie atkritumi, urāna rūda vai torijas rūda utt.
Kodīgas vielas
Definīcija
Vielas, kas var radīt būtisku kaitējumu, jo ir ķīmiska ietekme uz dzīvajiem audiem, precei vai transportlīdzeklim.
Piemēram
alumīnija hlorīds, nātrija hidroksīds, kodīgs šķidrums, rūsas noņemšanas līdzeklis/aizsardzībai pret rūsu, kodīgs krāsu noņemšanas līdzeklis, elektriskās baterijas, sāls skābe, slāpekļskābe, sērskābe utt.
Citas bīstamas preces
Definīcija
Vielas, kas rada bīstamību, kuru nevar klasificēt atbilstoši iepriekš minētajām kategorijām.
Piemēram
azbests, sausais ledus, magnetizētais materiāls ar magnētisko lauku 0,159 A/vai vairāk 2,1 metra attālumā no iepakojuma utt.
Omniva, SIA var pārvadāt sūtījumus, kurās ir vienības ar litija baterijām vai bateriju elementiem, ja tie ir uzstādīti ierīcēs.
Uzlādējamās baterijas (t. sk. litija jonu akumulatorus Li-ion), ko izmanto dažādos produktos, piemēram:
- portatīvie datori
- mobilie tālruņi
- MP3 atskaņotāji
- portatīvie DVD atskaņotāji
- GPS ierīces
- kameras
- fotoaparāti
- darbarīki ar akumulatoru utt.
Vienreizlietojamās baterijas (t. sk. litija metāla baterijas), ko izmanto mazās pārnēsājamās ierīcēs, piemēram:
- pulksteņi
- termometri
- kalkulatori
- tālvadības pultis (tālvadības pultis/automobiļa atslēgas)
- rezerves baterijas elektroniskajām iekārtām u. c.
Vienā iepakojumā ir atļauts sūtīt ne vairāk kā divus litija elementus vai divas litija baterijas. Litija elementu jauda nedrīkst pārsniegt 20 Wh, bet litija bateriju jauda var būt līdz 100 Wh. Maksimālais neto svars (elementi un baterijas) vienā iepakojumā nedrīkst pārsniegt 5 kg.
Piegādes ierobežojums baterijām un akumulatoriem attiecas tikai uz litija baterijām un akumulatoriem. Litija akumulatoru var atpazīt pēc marķējuma uz akumulatora. Uz iepakojuma ar litija akumulatoru un atkārtoti uzlādējamu akumulatoru ir norādīts saīsinājums CR, Li vai akumulatora tipa nosaukums vārdiem.
NB! Litija baterijas un akumulatori ir bīstami, jo noteiktos apstākļos tie var pārkarst un aizdegties.
-
Nosūtīšana uz Eiropas Savienību
Kā es varu nosūtīt sūtījumu uz Eiropas Savienību?
Sūtījumu iespējams nosūtīt, noformējot adrešu karti mana.omniva.lv, izvēloties vai nu pakomāta vai kurjera pakalpojumus.
-
Svars / dimensijas
Kādi ir svara/izmēra ierobežojumi, veicot sūtījumu uz Eiropas Savienību?
S – 38 x 64 x 9 cm
M – 38 x 64 x 19 cm
L – 38 x 64 x 39 cm
XL – Apakšējais perimetrs + augstums ≤ 3 m un garāka mala ne vairāk kā 1.5.m
-
Piegāde
Kā saņēmējs tiek informēts par piegādi?
Sūtījuma piegāde ir atkarīga no noteikumiem saņēmēja valstī - kurjers zvana un vienojas par piemērotu piegādes laiku, vai arī vienkārši atved sūtījumu.
-
Aizliegtie priekšmeti un vielas
Ko nedrīkst sūtīt uz Eiropas Savienību?
Nosūtītājs ir atbildīgs par sūtījuma saturu un katrā valstī spēkā esošo piemērojamo valsts tiesību aktu un normatīvu ievērošanu. Pasta likuma 24. pantā ir noteikti aizliegumi attiecībā uz pasta sūtījumu saturu. Pasta likumā sūtīšanai noteikto aizliegto priekšmetu un vielu saraksts ir pieejams šeit. Papildus jāievēro katras valsts īpašās prasības, kas izriet no tās valsts iekšējiem normatīvajiem aktiem. Aizliegtie priekšmeti, kurus nedrīkst sūtīt uz Eiropu.
-
Piegādes laiks
Cik ilgā laikā tiek piegādāti sūtījumi uz Eiropas Savienību?
Piegādes ilgums uz Eiropas Savienības valstīm pieejams šeit.
-
Nepiegādāts sūtījums
Kas notiek tad, ja saņēmējs atsakās saņemt sūtījumu vai tas netiek piegādāts citu iemeslu dēļ?
Ja sūtījums netiek piegādāts saņēmējam, tas tiek atgriezts atpakaļ nosūtītājam, saskaņā ar cenrādi.
Noderīga informācija
Noderīga informācija
Privāto Klientu atbalsta centrs
- P.-Pk. 08.00 - 19.00
- Se. 9:00 - 17:00
- Tālr. +371 27042424
- E-pasts: [email protected]