Sūtījuma atgriešana
Pasūtot preci e-veikalos vai preču katalogos, Jums var rasties nepieciešamība atgriezt preci pārdevējam. Vēl preces iegādes laikā ir jānoskaidro, kādi preču atgriešanas noteikumi ir spēkā konkrētajā veikalā. Ir jāzina, kurš apmaksās preces atgriešanu.
Latvijā iegādātas preces atgriešana
Dažās kataloga preču pārdošanas firmās un e-veikalos Latvijā ir iespējams atgriezt preci bez maksas. Ja pārdevējs nepiedāvā iespēju atgriezt preci bez maksas, tad ar atgriešanu saistītie izdevumi ir jāapmaksā pašiem.
Sūtījuma atgriešana ar atgriešanas kodu
- Īsziņā ar paziņojumu par sūtījumu vai e-pasta vēstulē parasti ir norādīts atgriešanas kods. Ar tā palīdzību iespējams atgriezt sūtījumu pakomātā.
- Uz atgriežamā sūtījuma saglabājiet sākotnējo adrešu karti. Ja pasta sūtījumu atgriežat pakomātā, tas izdos jaunu adrešu karti. Uzlīmējiet to uz sūtījuma.
Preces atgriešana pakomātā
- Preci, kuru vēlaties atgriezt, aiznesiet uz tuvāko pakomātu.
- Pieskaroties ekrānam, izvēlieties vajadzīgo valodu, pēc tam izvēlnē izvēlieties funkciju "Atgriezt sūtījumu"
- Uz ekrāna ievadiet atgriešanas kodu, ko saņēmāt īsziņā vai e-pasta vēstulē.
- Sūtījumam uzlīmējiet izdrukāto adrešu karti. Adrešu karti Jūs atradīsiet nodalījumā zem maksāšanas termināla.
- Ievietojiet sūtījumu skapītī, kurš atvērsies, aizveriet durtiņas un apstipriniet sūtījuma nosūtīšanu, nospiežot pogu "Apstiprināt", kas parādīsies uz ekrāna.
- Ja vēlaties, izdrukājiet kvīti.
Ja uz sūtījuma ir svītrkods, pēc atgriešanas funkcijas izvēles pietiks ar svītrkoda ieskanēšanu. Atcerieties! Sūtījuma numuru ir iespējams ievadīt arī manuāli.
Atteikšanās no sūtījuma saņemšanas?
Ja pēc paziņojuma par sūtījuma saņemšanu Jūs zināt, ka nevēlaties sūtījumu saņemt, neejiet pēc tā uz pakomātu. Pēc uzglabāšanas termiņa beigām mēs sūtījumu nosūtīsim atpakaļ sūtītājam. Ja piezvanīs kurjers, Jūs uzreiz varat viņam pateikt, ka nevēlaties saņemt sūtījumu. Šādā gadījumā mēs to uzreiz atgriezīsim sūtītājam.