24.02
2020

Omniva apgrozījums Latvijā pērn pieaudzis par 30 %

Būtiskākā ietekme uz pozitīvajiem pērnā gada rādītājiem bijusi pakomātu sūtījumu ieņēmumiem, kas pieauguši par 46 % salīdzinājumā ar 2018. gadu.
 
“Omniva biznesa attīstību lielā mērā sekmēja arī straujā e-komercijas izaugsme Latvijā. Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties internetā, turklāt mēs redzam, ka pieaugums vērojams pilnīgi visos segmentos – gan sūtījumos starp privātpersonām, gan piegādē no Latvijas un ārvalstu internetveikaliem, gan arī sūtījumos no Ķīnas e-komercijas platformām Wish un AliExpress,” skaidro Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.
 
Kopumā pagājušajā gadā Omniva piegādāja 2,78 miljonus pakomātu sūtījumu, kas ir pieaugums par 54 % pret 2018. gadu. “Sekojot tirgus tendencēm, Omniva paplašināja savu pakomātu tīklu, investējot 900 000 EUR un izvietojot papildus 45 pakomātus gan jau esošajās pilsētās, gan arī jaunās apdzīvotās vietās Latvijā, tādās kā Engure, Pāvilosta, Jaunpils, Nereta, Madliena, Ugāle, Aloja, Skrīveri, Jaunjelgava, Augšlīgatne, Straupe un citviet. Mēs vēlamies ikvienam Latvijas iedzīvotājam sniegt iespēju ērti iepirkties internetā un saņemt sūtījumus pēc iespējas tuvāk savai dzīvesvietai,” stāsta B. Krauze-Čebotare.
 
Pērn ir būtiski pieaugusi arī uzņēmuma peļņa, sasniedzot 746 tūkstošus EUR, kas ir gandrīz 10 reizes lielāka nekā pirms gada (2018. gadā peļņa bija 87,8 tūkstoši EUR). Peļņas rezultāti sasniegti, pateicoties diviem galvenajiem faktoriem – uzņēmuma iekšējiem efektivitātes procesiem un nepārtrauktiem to uzlabojumiem, kā arī klientu lojalitātei.
 
“Omniva ļoti novērtē klientu lojalitāti, un pagājušajā gadā mums jau atkal izdevās noturēt līdera pozīcijas zīmolu topā kā mīlētākajam piegādes pakalpojumu sniedzējam Latvijā, kā arī iegūt 8. vietu starp iedzīvotāju mīlētākajiem zīmoliem kopumā,” uzsver B. Krauze-Čebotare.
 
Omniva nākotnes attīstības stratēģijā liela loma ir ekoloģiskajai domāšanai un saudzīgai attieksmei pret dabu.
 
Uzņēmums ir testējis vairākus elektroauto un nākotnē plāno tos iekļaut savā ikdienas autoparkā. Pakomātu tīkla paplašināšana nodrošina to pieejamību plašākai sabiedrības daļai, un uzņēmums aicina iedzīvotājus izvēlēties pakomātus kā dabai draudzīgāko piegādes veidu kurjerpiegāžu vietā, tādējādi samazinot degvielas izmešu apjomu.


 
Izvairoties no dokumentu drukāšanas un uzglabāšanas papīra formātā, uzņēmums ir par 30 % samazinājis papīra patēriņu. B. Krauze-Čebotare akcentē: “Novērtējam to, ka ar mūsu lielākajiem sadarbības partneriem dokumentu aprite pilnībā notiek elektroniskā veidā, izmantojot e-paraksta sniegtās iespējas. Nākotnē šis faktors būs viens no būtiskākajiem potenciālo sadarbības partneru izvēlē.
Arī Omniva klienti arvien vairāk novērtē iespēju līgumus parakstīt elektroniski, ko redzam pēc tā, ka e-parakstīto līgumu skaits ir pieaudzis par 50 %.”
 
2019. gadā Omniva noslēdza ilgtermiņa īres līgumu par biroja un loģistikas centra telpu nomu 4600 kvadrātmetru platībā energoefektīvākajā biznesa centrā Latvijā Green Park, uz kurieni uzņēmums plāno pārcelties šīgada vasarā. Jaunajās telpās tiks izmantota jauna automatizēta sūtījumu šķirošanas iekārta, kas ļaus ievērojami palielināt uzņēmuma efektivitāti.
 
Omniva panākumi nebūtu iespējami bez darbinieku iesaistes, tāpēc uzņēmums turpina pilnveidot arī atbalstu viņiem. “Cilvēks ir viena no mūsu centrālajām vērtībām, un būtiski ir stiprināt ne tikai klientu, bet arī darbinieku lojalitāti. Tāpēc pagājušajā gadā saviem darbiniekiem sākām veikt iemaksas 3. pensiju līmenī, kā arī nodrošinām visiem nelaimes gadījumu apdrošināšanu,” stāsta B. Krauze-Čebotare.
  
Papildu informācija:
Ruta Pole
SIA Omniva Latvija mārketinga vadītāja
Mob. t.: +371 24949944
E-pasts: [email protected]
www.omniva.lv, facebook.com/omniva.lv
 

Atpakaļ uz galveno jaunumu lapu

Jaunumu saraksts

Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424