Omniva savu digitālo rīku attīstībā investēs vairākus miljonus eiro
Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa nācis klajā ar būtiskiem pašapkalpošanās vides Mana Omniva uzlabojumiem. Tas ir viens no pirmajiem soļiem ievērojamā investīciju plānā, kura ietvaros paredzēts izstrādāt jaunas klientu pašapkalpošanās platformas un citus digitālos risinājumus. Kopējais investīciju apjoms digitālās infrastruktūras attīstībā sasniegs 3 miljonus eiro.
Omniva pašapkalpošanās vide un arī uzņēmuma mājas lapas pakāpeniski tiek atjauninātas un šobrīd pabeigts pirmais uzlabojumu posms. Papildus mūsdienīgajam izskatam un intuitīvākas navigācijas piedāvājumam jaunās pašapkalpošanās vides mobilā versija ir lietotājiem daudz draudzīgāka.
"Tā kā esošā pašapkalpošanās vides programmatūra neatbilda mūsu nākotnes pakalpojumu vajadzībām un nebūtu ļāvusi nodrošināt vislabāko lietotāju pieredzi, nolēmām atjaunināt pašapkalpošanos un pakāpeniski pievienot jaunajai platformai jaunas funkcijas. Līdz šī gada beigām tiks atjaunināta visa pašapkalpošanās vide,” atzīmē Omniva Grupas Inovāciju un tehnoloģiju direktors Marti Kuldma (Martti Kuldma).
Šobrīd Mana Omniva pašapkalpošanās vidi caur mobilajiem tālruņiem izmanto vairāk nekā 60% klientu. Jaunajā pašapkalpošanās vidē pievienota arī lietojumprogramma, kas ļauj klientam izvēlēties sev piemērotāko un tuvāko pakomātu tieši no kartes.
"Kartes aplikācija atvieglo pakomāta izvēli – zinot, kur dzīvo saņēmējs, ir vienkārši atrast tuvāko pakomātu. Tas būs ievērojami ērtāk, nekā meklēt sarakstā,” uzsver M.Kuldma
Mana Omniva atjauninājumu pirmajā posmā ir pārskatīts sūtījumu nosūtīšanas process uz Igauniju, Latviju un Lietuvu. Gada otrajā ceturksnī tiks pabeigts izstrādes otrais posms, kas lietotājiem ļaus nosūtīt sūtījumus uz galamērķiem ārpus Eiropas Savienības. Savukārt, trešais atjauninājumu posms tiks pabeigts gada otrajā pusē, ļaujot lietotājiem novirzīt sūtījumus pašapkalpošanās vidē. Papildus tiek plānoti vairāki mazāki patīkami atjauninājumi, piemēram, ļaujot lietotājiem izveidot savu ziņojumu saņēmējam neatkarīgi no tā, vai tas ir apsveikuma ziņojums, kas pievienots dāvanai, vai padomi iepakojumā esošo priekšmetu lietošanai.
Kamēr visas pašapkalpošanās vides iespējas nebūs atjauninātas un pārceltas uz jauno platformu, vecā vide paralēli paliks atvērta. Tikmēr Omniva aicina ikvienu klientu izmēģināt jauno pašapkalpošanās vidi un sniegt atgriezenisko saiti, lai to varētu padarīt vēl labāku. Omniva pašapkalpošanās vide ir pieejama šeit: mana.omniva.lv.
Jaunumu saraksts
-
04.10.2024“Omniva” sadarbībā ar Bērnu slimnīcu un Bērnu slimnīcas fondu īsteno akciju “Sūti drosmi ar Omniva”
-
24.09.2024Aktuāla informācija Omniva klientiem
-
18.09.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa atklājis lielāko un modernāko loģistikas centru Baltijas valstīs.
-
03.09.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa 2024. gada pirmajā pusgadā Latvijā piegādājis par 12% vairāk sūtījumu nekā 2023.gadā (kopumā piegādāti 4,5 miljoni sūtījumu), kā arī par 4% palielinājis ieņēmumus, tiem sasniedzot 10,6 miljonus eiro.
-
29.07.2024Izmaiņas Omniva Grupas vadības komandā
-
25.07.2024Omniva informē, ka pēdējās nedēļas laikā ievērojami aktivizējušies krāpnieki, kuri izmanto dažādas shēmas, kas vērstas uz klientu datu un finanšu informācijas izkrāpšanu.
-
24.07.2024Sniedzam atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par TEMU sūtījumu piegādi ar Omniva.
-
21.06.2024Uzmanies! Parādījies jauns krāpniecības veids.
-
17.06.2024Tagad ikviens var no pakomāta nosūtīt sūtījumu uz 237 galamērķiem visā pasaulē.
-
13.06.2024Informācija par mūsu darba laikiem svētkos
-
11.06.2024Omniva Grupa noslēgusi jaunā Kauņas loģistikas centra būvniecības pirmo kārtu.
-
02.05.2024Nesen veikta Omniva aptauja liecina, ka sūtījumu saņemšana Baltijas valstīs kļūst aizvien izplatītāka.
-
26.04.2024Aktuālā informācija par mūsu darba laiku svētku laikā
-
17.04.2024Prieka pilns pavasaris
-
12.04.2024Izmaiņas stāsies spēkā no 2024.gada 10.maija
-
08.04.2024Kopš Omniva darbības Latvijā uzsākšanas pagājuši vienpadsmit gadu – pirmais pakomāts tika atklāts 2013. gada pavasarī.
-
04.04.2024Omniva aicina pārskatīt savus skapjus, izšķirojot liekās, taču vēl noderīgās un labā kvalitātē esošās lietas, un tās par simbolisku samaksu pārdot citiem vai ziedot labdarībai.
-
22.03.2024Aktuālā informācija par mūsu darba laiku svētku laikā
-
22.03.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Grupa nācis klajā ar būtiskiem pašapkalpošanās vides Mana Omniva uzlabojumiem.
-
29.02.2024Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva Latvijā 2023. gadā turpinājis izaugsmi un investīcijas savā infrastruktūras attīstībā.
-
15.01.2024Saistībā ar rekonstrukcijas darbiem no 16.01. līdz 23.06.2024. nebūs pieejams Rīgas Mīlgrāvja RIMI pakomāts.
-
18.12.2023Piektdiena, 22. decembris, ir pēdējā diena sūtījumu nodošanai pakomātos.
-
31.10.2023Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu par 4% ir pieaudzis to Latvijas iedzīvotāju skaits, kuri ikdienā mēdz saņemt un nosūtīt paciņas.
-
25.10.2023Investējot vairāk nekā pusmiljonu eiro jaunā šķirošanas infrastruktūrā Omniva Latvija par 30% ir kāpinājusi savu sūtījumu šķirošanas kapacitāti.
-
13.10.2023No pirmdienas, 16. oktobra, spēkā stājas jaunie Omniva starptautiskie sūtījumu pakalpojumi.
-
12.10.2023Vairāk nekā 90% Latvijas iedzīvotāju, iepērkoties e-komercijas interneta vietnēs, kā sev vēlamāko piegādes veidu izvēlas pakomātus.
-
29.09.2023Ekonomiskās nedrošības un pieaugošu cenu laikā daudz domājam par veidiem, kā ietaupīt.
-
31.08.2023“Omniva” grupas pārdošanas ieņēmumi pirmajā pusgadā auguši par 5%, bet sūtījumu ieņēmumi - par 11%.
-
21.08.2023Pirmdien, 21. augustā "Omniva" grupas valdes locekļa un komercdarbības vadītāja amatā ir stājies Gusts Muzikants.
-
01.08.2023Informējam, ka no šī gada septembra stāsies spēkā jauni pakomātu apkalpošanas laiki. Aicinām iepazīties ar zemāk esošo informāciju.
Noderīga informācija
Noderīga informācija
Privāto Klientu atbalsta centrs
- P.-Pk. 08.00 - 19.00
- Se. 9:00 - 17:00
- Tālr. +371 27042424
- E-pasts: [email protected]