29.11
2022

Viss par piegādēm svētkos

Ziemassvētki tuvojas straujiem soļiem, kas ir arī Omniva gada aktīvākais periods – kurjeri kļūst arvien steidzīgāki un pakomāti arvien pilnāki. Labā ziņa ir tā, ka šogad lielajam sūtījumu apjomam esam gatavāki kā jebkad!
Svētku priekšvakarā esam būtiski paplašinājuši savu pakomātu tīklu, un tuvākajā laikā tas jau sasniegs 360 pakomātus ar vairāk nekā 52 000 skapīšiem 133 apdzīvotās vietās Latvijā. Tas nozīmē, ka tīkls būs mazāk noslogots nekā iepriekšējos gados.

Vai zināji, ka arī Tu vari mums palīdzēt piegādāt sūtījumus ātrāk?
Tev tikai jāizņem sava paciņa pēc iespējas ātrāk, lai pakomātā atbrīvotos vieta nākamajiem sūtījumiem. Īpaši lūdzam pasteigties tieši vidējo un lielo izmēru sūtījumu saņēmējus.

Lai sūtot paciņas pirms Ziemassvētkiem justos droši, ka tās nonāks galamērķī bez aizķeršanās, zemāk esam apkopojuši atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Kur var noformēt sūtījumu?
Sūtījumus visērtāk var noformēt mana.omniva.lv vidē.

Kur meklēt sūtījuma statusu?
Noskaidrot sūtījuma atrašanās vietu vari šeit.

Kāds ir Omniva darba laiks Ziemassvētkos?
Omniva darba laiku Ziemassvētkos vari apskatīt šeit.

Kāpēc mans sūtījums ir pienācis citā pakomātā?
Mums ir svarīgi, lai Tu savu sūtījumu saņem pēc iespējas ātrāk. Tāpēc, ja ir risks, ka sūtījums kavēsies ilgāk par 3 dienām, mēs centīsimies piegādāt to uz citu pakomātu, kas atrodas netālu. Pakomātu, kurā atrodas sūtījums, redzēsi saņemtajā SMS.
Ja pakomāts Tev tomēr nav pa ceļam, lūdzu, sazinies ar Omniva klientu atbalsta centru pa tālruni 27042424 vai rakstot uz [email protected], lai pārvirzītu sūtījumu uz sākotnējo pakomātu. Taču, lūdzu, ņem vērā, ka pārvirzīšana aizņems papildus laiku. 

Kāds ir pēdējais datums, kad nosūtīt dāvanu, lai tā atnāk līdz Ziemassvētkiem?
Neatliec uz pēdējo brīdi! Lai nodrošinātu piegādi līdz 23. decembrim, lūdzam ņemt vērā:
pēdējais sūtījumu nodošanas datums Igaunijā – 20. decembris
pēdējais sūtījumu nodošanas datums Latvijā – 21. decembris
pēdējais sūtījumu nodošanas datums Lietuvā – 20. decembris


Aizmirsu uzlīmēt adrešu karti. Vai saņēmējs saņems sūtījumu?
Jā, uztraukumam nav pamata! Tas ir iespējams, jo ikdienā Omniva kurjeri, noskenē ikvienu sūtījumu. Kad kurjers konstatē, ka uz sūtījuma nav adrešu kartes, viņš pēc sistēmā ievadītajiem datiem to izdrukā un uzlīmē uz sūtījuma.
Tomēr, kad līmē adrešu karti, pārliecinies, ka adrešu karte uz sūtījuma ir labi pielīmēta un sūtījuma dati ir precīzi. Tādēļ lūdzam vienmēr pārbaudīt, vai saņēmēja dati ir korekti un svītrkods labi redzams.

Ko nedrīkst sūtīt?
Svarīgi ņemt vērā, ka ne visas lietas un vielas ir atļauts sūtīt ar pakomāta vai kurjera starpniecību. Informācija par aizliegtajiem priekšmetiem un vielām ir apkopota šeit.
Ja sūti uz Eiropu, papildus jāievēro katras valsts īpašās prasības, kas izriet no konkrētās valsts normatīvajiem aktiem. Sarakstu ar aizliegtajiem priekšmetiem, ko nedrīkst sūtīt uz Eiropu, atradīsi šeit.
 
Kuri pakomāti ir visnoslogotākie?
Visnoslogotākie pakomāti atzīmēti kartē ar pelēku krāsu.  Karti vari apskatīt šeit.



Ko varu darīt, lai mans sūtījums ceļo bez aizķeršanās?
Iepako sūtījumu pareizi, jo pareizi izvēlēts iepakojums palīdz ne tikai aizsargāt sūtījuma saturu pret bojājumiem transportēšanas laikā, bet arī garantē savlaicīgu sūtījuma piegādi adresātam bez liekām raizēm un aizķeršanās. Piegādes procesā sūtījums tiek vairākkārtēji apstrādāts, tādēļ, jo labāk sūtījums ir iepakots, jo mazāka ir iespēja, ka transportēšanas un šķirošanas laikā ar to varētu kas atgadīties. Iepakošanas pamācība ŠEIT.

Aicinām izmērīt sūtījumu pirms sūtīšanas, lai tas nepārsniedz maksimālos izmērus. Ja sūtījums būs par lielu ievietošanai pakomātā, iesakām to ievietot mazākā iepakojumā vai sadalīt divos sūtījumos, kas jānoformē atsevišķi. Ja to nav iespējams piegādāt ar pakomāta starpniecību, izvēlies Omniva kurjerpiegādi.

Ņem vērā, ka sūtījuma izmērs nedrīkst pārsniegt norādītos minimālos un maksimālos sūtījumu izmērus:
 



Svarīgi arī atcerēties, ka maksimālais svars visiem pakomāta sūtījumiem ir 30kg, kā arī sūtījumam pakomātā jābūt viegli ievietojamam – to nedrīkst iespiest ar fizisku spēku.

Pārliecinies, ka ievadīji pareizu saņēmēja tālruni. Tomēr, ja pamanīji, ka tālrunis ievadīts nepareizi, sūtījuma nosūtītājam telefoniski jāsazinās ar Omniva, zvanot uz +371 27042424 no tā paša telefona numura, no kura noformēts sūtījums, vai rakstot uz [email protected] no tā paša e-pasta, kas sūtījuma datos norādīts kā nosūtītājs. Palūdz klientu atbalsta speciālistiem samainīt saņēmēja telefona numuru vai arī par papildus maksu pārsūtīt uz pareizo saņēmēja pakomātu.
 

Atpakaļ uz galveno jaunumu lapu

Jaunumu saraksts

Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424